پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو-خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک

واردت خودرو واجب است اما لوکس نه !

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واردات خودرو باید انجام شود اما ورود خودروهای لوکس تاثیر بر تنظیم بازار ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عزت‌الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع واردات خودرو و اینکه چه نوع خودروهایی و در چه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واردات خودرو باید انجام شود اما ورود خودروهای لوکس تاثیر بر تنظیم بازار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عزت‌الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع واردات خودرو و اینکه چه نوع خودروهایی و در چه بازه قیمتی باید وارد شود، در اختیار دولت است.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت با توجه به سلیقه آحاد جامعه و نیاز بازار، به اقدام در این حوزه بپردازد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اشاره کرد: نظر ما نمایندگان خانه ملت نیز همان نظر مردم است و معتقدیم نباید منابع این مهم فقط صرف واردات خودروهای لوکس شود که در این صورت هیچ تاثیری بر تنظیم بازار خودرو نخواهد داشت.

وی درخصوص اینکه سیاست واردات خودرو در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت یا خیر، تصریح‌کرد: در این زمینه مقرر شده دولت نیازسنجی کرده و تشخیص بدهد که آیا واردات خودرو تداوم داشته باشد یا محدودیت‌هایی در این خصوص اعمال شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

ممنوعیت واردات برای مدیریت تراز ارزی کشور بود / باید مدیریت خودروسازی را به مردم واگذار کنیم

مردم از وضعیت خودرو رضایت ندارند / 70 هزار دستگاه سال آینده وارد بازار می شود

چراغ سبز مجمع تشخیص نسبت به واردات خودرو

واردات خودرو به وسیله دولت یا ارکان دولت مد نظر نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی