پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا

افزایش قیمت خودروهای هوندا در انگلستان

شرکت هوندا به تازگی اعلام نمود که قرار است برای سال 2016 قیمتی برخی مدل های خود را در بریتانیا افزایش دهد. به طور متوسط این افزایش قیمت 2.3 درصدی و در بیشترین حالت 4.4 درصد است. مدیرعامل انگلستان شرکت هوندا Philip Crossman اظهار داشت که کمپانی در حال بررسی بوده تا قیمت ها به […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

شرکت هوندا به تازگی اعلام نمود که قرار است برای سال 2016 قیمتی برخی مدل های خود را در بریتانیا افزایش دهد.

به طور متوسط این افزایش قیمت 2.3 درصدی و در بیشترین حالت 4.4 درصد است. مدیرعامل انگلستان شرکت هوندا Philip Crossman اظهار داشت که کمپانی در حال بررسی بوده تا قیمت ها به طور منصفانه‌ای افزایش داشته باشد.

هوندا دو سالی می شود که افزایش قیمتی نداشته و آخرین بار به سال 2014 باز می گردد. میزان افزایش قیمت هوندا برای سال 2016 در انگلستان به شرح زیر است:

  • هوندا HR-V افزایش 4.4 درصدی اول دسامبر 2015
  • هوندا CR-V افزایش 1.9 درصدی 4 ژانویه 2016
  • هوندا Jazz افزایش 2.3 درصدی 4 ژانویه 2016
  • هوندا Civic افزایش 2.3 درصدی 4 ژانویه 2016

Crossman درباره افزایش قیمت بیان کرد:

ما بایستی در چارچوبی گسترده تر از نظر قیمت رقابتی عمل کنیم. در این بین برای رسیدن به آن باید بررسی جامعی در زمینه قیمت گذاری انجام گیرد. این بررسی باید شامل قیمت اتومبیل های سه سال گذشته نیز شود تا بتوان نتیجه ای مطلوب بدست آورد.

از آنجایی که هوندا افزایش قیمتی را در بریتانیا برقرار نمود انتظار می رود در مناطق دیگر نیز شاهد افزایش قیمت باشیم. در حال حاضر گزارشی از افزایش قیمت مربوط به سایر نقاط منتشر نشده و بایستی برای کسب اطلاعاتی بیشتر به انتظار نشست.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : انگلستانهوندا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی