پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اشتراک نوروزی 19 روزه سایپا برای خودروهای فاقد گارانتی

گروه خودروسازی سایپا در راستای تکریم مشتریان و جلب رضایت مردم در ارایه خدمات، اشتراک ۱۹روزه امداد نوروزی را به مشترکانی ارایه می دهد که خودروهایشان در دوره گارانتی نیست و همچنین تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل نیز برای مشترکان در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو عباس […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا در راستای تکریم مشتریان و جلب رضایت مردم در ارایه خدمات، اشتراک ۱۹روزه امداد نوروزی را به مشترکانی ارایه می دهد که خودروهایشان در دوره گارانتی نیست و همچنین تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل نیز برای مشترکان در نظر گرفته شده است.
به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

عباس فخاریان؛ رئیس ستاد طرح خدمات و امدادنوروزی 1401 گروه خودرو سازی سایپا درباره هدیه نوروزی سایپا به مشتریان، گفت: در طرح  خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین سال جاری به مدت 19 روز ادامه خواهد داشت؛ اشتراک نوروزی 19 روزه امداد حامی برای غیر مشترکانی (خودروهای که در دوره گارانتی نیستند) که در سال 1400 از خدمات امدادی این شرکت استفاده کرده اند، فعال شده است.

او ادامه داد: اشتراک ۱۹ روزه امداد نوروزی برای دارندگان گارانتی بدنه سایپا نیز قابل استفاده است.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 1401 گروه سایپا در خصوص تخفیف استفاده از خدمات خودرو در محل، تصریح کرد: در صورت درخواست تلفنی از اجرت خدمات خودرو در محل، 50 هزار تومان و با ثبت درخواست اینترنتی 75 هزار تومان به عنوان هدیه نوروزی از مبلغ اجرت کسر خواهد شد.

او فعالیت های ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی را بسیار دقیق ارزیابی كرد و گفت: در طول طرح خدمات و امداد نوروزی سال 1401 بیش از 5000 نفر مشغول به کار هستند و ستاد نوروزی گروه سایپا وظیفه پشتیبانی شبکه نمایندگی های مجاز، عاملین تعمیراتی، ناوگان امدادی و مرکز تماس امدادخودروسایپا را به عهده دارد.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 1401 گروه سایپا اظهار داشت: هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس بگیرند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

منبع: سایپا نیوز

تحقق فرمان های ابلاغ شده رئیس جمهور/ توجه گروه خودروسازی سایپا به درخواست های مردمی

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا/واگذاری اختیارات به شرکت های اصلی در جهت سرمایه گذاری و توسعه محصولات

آغاز طرح امدادی ویژه نوروز ۱۴۰۱ سایپا / اعلام آمادگی ۹۴۰ نمایندگی و واحد سیار امدادی

مگاموتور؛ موفق به اخذ گواهینامه تائیدیه دانش بنیان شد/ كاهش قيمت و افزايش كيفيت در محصولات آتي

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی