پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اشکودا Superb

فینالیست های جوایز خودروهای سال 2016 اروپا مشخص شدند

به تازگی فینالیست های جوایز خودروهای سال 2016 اروپا مشخص شدند و در حال حاضر تنها 7 اتومبیل باید با یکدیگر در بخش نهایی رقابت کنند. این جشنواره تابستان امسال شامل 40 اتومبیل بود و حال به 7 خودرو رسیده است. اسامی اتومبیل ها به شرح زیر است: Audi A4 BMW 7-Series Jaguar XE Mazda […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

به تازگی فینالیست های جوایز خودروهای سال 2016 اروپا مشخص شدند و در حال حاضر تنها 7 اتومبیل باید با یکدیگر در بخش نهایی رقابت کنند.

این جشنواره تابستان امسال شامل 40 اتومبیل بود و حال به 7 خودرو رسیده است. اسامی اتومبیل ها به شرح زیر است:

Audi A4

BMW 7-Series

Jaguar XE

Mazda MX-5

Opel/Vauxhall Astra

Skoda Superb

Volvo XC90

در لیست اتومبیل های پریمیومی ، هاچ بک، سدان و کوپه به چشم می خورند. به نظر می رسد داوران قصد داشتند از هر نوع اتومبیلی در لیست داشته باشند.

خودروی سری 7 ب ام و باید با شاسی بلند ولوو XC90 به رقابت بپردازد زیرا این دو را می توان در زمینه پریمیومی بودن یکسان دانست. دو اتومبیل جگوار XE و آئودی A4 نیز رقبای یکدیگر محسوب می شوند. جای تعجب دارد که چرا خودروهایی همچون تویوتا Mirai ، تسلا Model X و فراری 488 GTB نتوانستند فینالیست شوند.

برنده لیست در طی نمایشگاه ژنو 2016 ماه مارس مشخص خواهد شد. برای یادآوری باید خاطرنشان کرد در سال 2015 فولکس Passat و سال 2014 پژو 308 برنده جشنواره جوایز خودروهای سال 2016 اروپا شدند.

رقابت در بین فینالیست های امسال تنگاتنگ می باشد زیرا در لیست شاهد خودروهای خوبی هستیم که کار انتخاب از بینشان را تاحدودی دشوار می کند.

منبع : Motor1

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی