پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا

کیا در سال 2030 اتومبیلی کاملا مستقل معرفی می کند

فناوری رانندگی خودکار امروزه مسئله مهمی برای کمپانی های بزرگ شده و کیا نیز قصد داشته در CES سال آینده اطلاعاتی در این باره منتشر کند. اگرچه کیا اطلاعاتی را ارائه نداد اما این کمپانی به تازگی اعلام کرده که از ایالات نوادا مجوزی را دریافت نمود تا به تست خودروهای مستقل خود در این […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

فناوری رانندگی خودکار امروزه مسئله مهمی برای کمپانی های بزرگ شده و کیا نیز قصد داشته در CES سال آینده اطلاعاتی در این باره منتشر کند. اگرچه کیا اطلاعاتی را ارائه نداد اما این کمپانی به تازگی اعلام کرده که از ایالات نوادا مجوزی را دریافت نمود تا به تست خودروهای مستقل خود در این منطقه بپردازد.

کیا می گوید این برنامه موجب می شود تا شرکت در زمینه فناوری رانندگی خودکار به نقطه عطفی برای بکارگیری آن در دنیای واقعی بپردازد. کیا در ادامه افزود که با شرکت هیوندای در زمینه رانندگی نیمه خودکار همکاری هایی داشته تا سال 2020 اتومبیل هایی بر همین اساس عرضه می شوند. یکی از اطلاعات با اهمیتی که کمپانی بیان کرد معرفی اتومبیلی کاملا مستقل در سال 2030 بود.

دکتر Tae-Won Lim از مقامات هیوندای اظهار داشت:

با این مجوز ما می توانیم آزمایشات خود را در زمینه فناوری رانندگی خودکار را سرعت بخشیم. ما در حال حاضر مراحل اولیه را سپری می‌کنیم . اطمینان کاملی داریم که چنین فناوریهای ما موجب رانندگی بسیار امنی برای افراد در خیابان ها می شود.

به عنوان بخشی از برنامه های هیوندای و کیا دو شرکت با هزینه 2 میلیارد دلار به استخدام مهندسانی پرداخته و در چنین زمینه ای سرمایه گذاری کردند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی