پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لینکلن Continental 2017

آشکار شدن لینکلن Continental 2017 در خیابان پیش از رونمایی

به تازگی جاسوسان رسانه ای موفق شدند لینکلن Continental 2017 را در خیابان ها که تحت تست قرار داشت، مشاهده کنند. از آنجایی که لینکلن قصد داشته طی نمایشگاه دیترویت 2016 ماه آینده این مدل را رونمایی کند، جای تعجبی نداشته که میزان استتار آن کم است. از نظر طراحی مدل بسیار به نمونه مفهومی که اوایل […]

javankhodro
جمعه - ۲۷ آذر ۱۳۹۴

به تازگی جاسوسان رسانه ای موفق شدند لینکلن Continental 2017 را در خیابان ها که تحت تست قرار داشت، مشاهده کنند. از آنجایی که لینکلن قصد داشته طی نمایشگاه دیترویت 2016 ماه آینده این مدل را رونمایی کند، جای تعجبی نداشته که میزان استتار آن کم است.

از نظر طراحی مدل بسیار به نمونه مفهومی که اوایل امسال طی نمایشگاه نیویورک رونمایی شد، شباهت دارد. به گفته عمران جلال مدیر بازاریابی لینکلن، طراحی جلو پنجره Continental 2017 در سایر مدل ها نیز به کار گرفته خواهد گشت.

متاسفانه اطلاعات درباره لینکلن Continental 2017 بسیار کمیاب بوده و مشخص نیست آیا اتومبیل از سیستم چرخ جلو محرک بهره می برد یا تمام چرخ محرک. البته این احتمال وجود داشته لینکلن مدل تمام چهار چرخ محرک را به عنوان مدل سفارشی برای فروش در دسترس مشتریان قرار دهد.

انتظار نمی رود شاهد موتور دیزلی برای لینکلن Continental 2017 باشیم اما احتمال دارد که موتور اکوبوست 3.0 لیتری برای آن در نظر گرفته شود. همچنین بایستی در روزهای نخست ماه ژانویه شاهد انتشار نخستین تصاویر و اطلاعات بیشتر در رابطه با لینکلن Continental 2017 باشیم.

کمپانی لینکلن وعده داده در نمایشگاه دیترویت امریکای شمالی که از 11 ژانویه آغاز می شود این اتومبیل رونمایی خواهد شد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ظاهر کامل مدل تا نیمه نخست ژانویه 2015 به انتظار نشست.

منبع:Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی