پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره 35 – امکان تست درایو کشنده دافران H7 در نمایشگاه خودرو تهران

شرکت شایان دیزل در اقدامی جالب توجه برای اولین بار امکان تست خودروهای سنگین خود را برای مردم در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران فراهم کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  مدتی است که تست درایو خودرو یکی از بخش های پر و پاقرص در مراسم های خودروسازان در زمان معرفی محصول بوده است. […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرکت شایان دیزل در اقدامی جالب توجه برای اولین بار امکان تست خودروهای سنگین خود را برای مردم در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

مدتی است که تست درایو خودرو یکی از بخش های پر و پاقرص در مراسم های خودروسازان در زمان معرفی محصول بوده است.

این اقدام نکته جالب توجه است گه سبب می شود خریداران و مردم ارتباط نزدیکی با محصول برقرار کرده و متوجه بسیاری از قابلیت های خودرو شوند همچنین این اقدام کمک شایانی هم به افراد برای خرید خودرو می کند.

با وجود اینکه تست درایو سیستماتیک از سال‌های گذشته جای پای خود را در بازار خودروی ایران محکم کرده است اما برای اولین بار شاهد شرایط تست درایو عمومی در حوزه خودروهای سنگین در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران هستیم.

شرکت شایان دیزل که در حوزه تولید خودروهای سنگین و تجاری فعال است با توجه به اینکه چنین اقدامی در بخش خودروهای سنگین تقریبا بی سابقه است با درک این خلا دست به این اقدام زده و شرایطی را برای تست درایو محصول دافران H7 خود زده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که رانندگی شخصی با این خودرو تنها به شرط دارا بودن گواهینامه پایه یک امکان‌پذیر است اما نشستن در صندلی کناری و تجربه رانندگی با رانندگان حرف‌ای شرکت شایان دیزل برای عموم بازدیدکنندگان فراهم شده است.

لازم به ذکر است که امکان ثبت فیلم و عکس با کامیون دافران H7 نیز در حاشیه تست درایو فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی