پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شایان دیزل

درخشش کامیونت برقی شایان دیزل در نمایشگاه حمل و نقل/ معاون بازاریابی و فروش: با سلیقه ایرانی خودرو وارد می کنیم

شرکت شایان دیزل، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان کامیون و ماشین‌آلات سنگین در ایران، از جدیدترین محصولات خود در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته رونمایی کرد.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

در این نمایشگاه، شرکت شایان دیزل با اکثر محصولات خود، یعنی کشنده New H7 دافران، کامیون باری H7C دافران، کامیونت برقی 6 تن دافران و کامیون کشنده دماغدار T7 دافران حضور داشت.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه در ایران است. این نمایشگاه محل گردهمایی تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات و خدمات حمل و نقل از سراسر کشور است.

شایان دیزل

“امیرحسین لونی معاون بازاریابی و فروش شرکت شایان دیزل “ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو درباره حضور شرکت شایان دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد: نمایشگاهی که در مصلی در حال برگزاری است اسم لجستیک و حمل و نقل را به یدک می کشد، از این رو شرکت شایان دیزل با توجه به محوریت و رسالت کاری که در تولید کشنده و کامیون های تجاری دارد و پروانه بهره برداری این شرکت براین اساس احداث شده در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

لونی

وی افزود: باتوجه به تخصصی بودن نمایشگاه حمل و نقل ما در این رویداد متقاضیان  و مشتریان محصولات خود را پیدا کرده و مشخصات فنی محصولات تجاري را برای آنها تشریح می کنیم.

معاون بازاریابی و فروش شرکت شایان دیزل با بیان اینکه حضور در نمایشگاه ها دستاوردهای خوبی برای شرکت ما داشته است تصریح کرد: شرکت شایان دیزل در این نمایشگاه با 4 محصول حضور دارد و یکی از محصولاتی که در واقع برای بحث بازاریابی و بازارسنجی در این نمایشگاه عرضه شده کامیونت برقی است که به جرات می توان گفت  شایان دیزل در حوزه واردات کامیونت برقی انحصار کامل را در اختیار دارد.

لونی خاطرنشان کرد: کامیونت برقی که وارد کردیم یکی از محصولات باکیفیت شرکت چنگ لانگ است و این خودرو در چین فروش خوبی داشته است، از این رو باتوجه به اینکه این خودرو با نظر و سلیقه مصرف کنندگان ایرانی همگرا است واردات آن را کلید زدیم.

شایان دیزل

وی تاکید کرد: به محض تایید فنی این خودرو و اخذ مجوز از سوی سازمان استاندارد انشاالله تا خرداد یا تیر ماه سال آینده آن را عرضه خواهیم کرد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت شایان دیزل با بیان اینکه قیمت خودروهای و کامیون های برقی نسبت به کامیون های دیزلی بالاتر است گفت: کاهش قیمت کاميونت برقی ما منوط به میزان اجرای بومی سازی است و تا این لحظه قیمت گذاری برای این محصول باتوجه به اینکه به صورت تک خریداری شده است صورت نگرفته، چرا که بدون شک سفارش این محصول در تیراژ بالا در روند قیمت آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی