پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات

رونمایی GIC از فیات 500s با طراحی متفاوت

Garage Italia Customs یا همان GIC اخیرا در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس از فیات 500s Stormtrooper رونمایی کرد و حال 12 اتومبیل با طراحی از فیلم Star Wars: The Force Awakens ساخته است. این مدل ها در دانمارک، اسپانیا، انگلستان، آلمان و چند کشور دیگر اروپایی نشان داده شده است. با این حال GIC در سوئیس دو […]

javankhodro
دوشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

Garage Italia Customs یا همان GIC اخیرا در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس از فیات 500s Stormtrooper رونمایی کرد و حال 12 اتومبیل با طراحی از فیلم Star Wars: The Force Awakens ساخته است.

این مدل ها در دانمارک، اسپانیا، انگلستان، آلمان و چند کشور دیگر اروپایی نشان داده شده است. با این حال GIC در سوئیس دو مدل منحصربفرد را که از R2-D2 و BB-8 فیلم Star Wars الهام گرفته شد، رونمایی کرد.

در ابتدا R2-D2 براساس فیات 500s بوده که دارای رنگی آبی-سفیدست و از رینگ های آلیاژی مشکی و بدنه ای با نمادهایی از R2-D2 بهره می برد. این مدل دارای فضای داخلی منحصربفرد با صندلی های Foglizzo سفید و قسمت هایی از جنس آلکانترا آبیست. در مقابل داشبوردی با روکش چرم و دوختی کنتراستی نیز به چشم می خورد. از دیگر ویژگی ها فرمانی با دو جنس چرم و آلکانترا بوده که جذابیت بسیاری به اتومبیل داده است.

از سوی دیگر مدل BB-8 دارای رنگ بدنه ای سفید- طلاییست که نمادی گرافیکی تمامی پنجره های خودرو را فراگرفته است. البته رینگ های آلیاژی دو رنگ این خودرو را نباید فراموش کرد که هم رنگ بدنه است.

همچنین در فضای داخلی خودرو شاهد سه رنگ خاکستری، نارنجی و سفید هستیم که ترکیب رنگی زیبایی را بوجود آورده است. البته نماد Star Wars نیز به صورت دوخت روی داشبورد قرار گرفته است.

در مجموع مدل ها از سفارشی سازی های بسیاری خوبی همراه هستند که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند.

منبع:Motor1

برچسب‌ها : GICفیاتفیات 500s

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی