پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تک نوازی فراری / معرفی فراری SP51

مدتی است که فراری علاقه زیادی به ساخت نمونه­‌های تک­‌ساخت پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت فراری در سال‌های اخیر به ساخت نمونه­‌های تک­‌ساخت، علاقه بیشتری نشان داده و مدل‌هایی همچون اومولوگا، F12 TRS و SP48 یونیکا را عرضه کرده است. اکنون یک مدل جدید به نام SP51 توسط فراری معرفی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

مدتی است که فراری علاقه زیادی به ساخت نمونه­‌های تک­‌ساخت پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت فراری در سال‌های اخیر به ساخت نمونه­‌های تک­‌ساخت، علاقه بیشتری نشان داده و مدل‌هایی همچون اومولوگا، F12 TRS و SP48 یونیکا را عرضه کرده است.

اکنون یک مدل جدید به نام SP51 توسط فراری معرفی شده که براساس مدل 812GTS شکل گرفته و از همان ساختار موتور-جلو با پیشرانه 12 سیلندر بهره­‌مند شده است. خروجی پیشرانه 6.5 لیتری تنفس طبیعی مذکور، 789 اسب­‌بخار قدرت اعلام شده و این خودرو را به حداکثر سرعت 340 کیلومتر برساعت می­‌رساند.

طراحی فراری SP51 به اندازه برخی محصولات تک‌­ساخت، عجیب نیست. علاوه بر طراحی متفاوت چراغ‌های جلو و عقب، باید به جلوپنجره با ابعادی بزرگتر از 812GTS، قطعه الحاقی کنار گلگیر جلو و بال عرضی در پشت سرنشینان اشاره کرد که همگی از جنس فیبرکربن ساخته شده است.

رنگ قرمز Rosso Passionale بدنه به تمایز بیشتر این مدل یاری رسانده و نوار آبی و سفید در بخش میانی بدنه هم به منظور ادای احترام به فراری 410 S مدل 1955 درنظر گرفته شده است.

روکش آلکانترا در فضای کابین هم با ترکیب قرمز Rosso Passionale با نوار سفید و آبی تزئین شده، درحالی‌که کنسول میانی، دو صندلی را از یکدیگر جدا کرده است.

فراری SP51 به سفارش یکی از مشتریان قدیمی برند ایتالیایی ساخته شده است و به تایوان ارسال خواهد شد. فراری از اعلام قیمت این محصول خودداری کرده، ولی واضح است که با یک خودروی چند میلیون دلاری طرف هستیم.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی