پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دهمین سال تاج گذاری RS Q3

چقدر سریع 10 سال از تولید و عرضه آئودی RS Q3 گذشت و حالا شرکت برای گرامیداشت این کراس اوور جذاب از نسخه 2023 آن پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  10 سال از تولید و عرضه آئودی RS Q3 می‌گذرد. این کراس‌اور توربوشارژ در سال 2013 معرفی شد و اکنون […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۱ مهر ۱۴۰۱

چقدر سریع 10 سال از تولید و عرضه آئودی RS Q3 گذشت و حالا شرکت برای گرامیداشت این کراس اوور جذاب از نسخه 2023 آن پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

10 سال از تولید و عرضه آئودی RS Q3 می‌گذرد. این کراس‌اور توربوشارژ در سال 2013 معرفی شد و اکنون آئودی برای گرامیداشت یک دهه حضور آن، ظاهر خودرو و جزئیات آن را تیره کرده است.

این یک پکیج تیره است، که ظاهر خودرو را زیباتر کرده و روی آئودی RS Q3 مدل 2023 اعمال شده. رینگ‌های 21 اینچی آن، پره‌های دوبل دارد و با تایرهای 225/35 احاطه شده است.

رنگ مشکی عموماً روی قسمت‌هایی مانند قاب در و پنجره‌ها، آینه‌های جانبی، دیفیوزر، تیغه‌های اسپویلر جلو و لوگو آئودی، دیده می‌شود.

چراغ‌های LED جلو کمی تیره شده‌اند که در کنار دو رنگ بدنه موجود، نقره‌ای Dew و یا خاکستری Chronos، ظاهر خوبی را رقم می‌زنند. رنگ خاکستری Chronos مخصوص نسخه 10 سالگی است.

در اتاق چه می گذرد؟

داخل کابین، صندلی‌های ویژه RS با پوشش مات کربنی برای تکیه‌گاه، در نظر گرفته شده است. برای بخش نشیمن صندلی و قسمت‌هایی از پنل ابزار، از چرم مشکی استفاده شده است که کابین را تیره‌تر نشان می‌دهد. دوخت‌هایی با رنگ مسی، همانند نشان RS Q3 روی کفپوش‌ها، وجود دارند که کنتراست ایجاد می‌کنند.

صفحه‌نمایش آئودی RS Q3 به سرنشینان یادآوری می‌کند، که این یک نسخه تولید محدود است و فقط 555 دستگاه از آن تولید می‌شود.

قلبی قدرتمند لازم است!

هیچ تغییری در پیشرانه ایجاد نشده و نیرو توسط همان پیشرانه پنج سیلندر خطی 2.5 لیتری تامین می‌شود. این پیشرانه قادر است 395 اسب‌بخار قدرت تولید کند، که از طریق یک گیربکس هفت سرعته S tronic به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

آئودی RS Q3 در مدت زمان 4.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر برساعت است. البته آئودی می‌تواند محدودکننده را دور بزند و به 280 کیلومتر برساعت نیز برسد.

ترمزهای کربن سرامیکی به عنوان یک ارتقا وجود دارند. کالیپرها به صورت استاندارد خاکستری هستند، اما مشتریان می‌توانند رنگ قرمز و یا آبی را نیز انتخاب کنند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی