پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید هیوندای النترا

آیا هیوندای النترا جدید این شکلی خواهد بود؟

هیوندای در نسل جدید سدان لوکس آزرا از سبک طراحی جدید خود رونمایی کرد که شدیدأ با استقبال هم روبرو شد. پس از آن در چند روز پیش هیوندای کونا هم با این سبک طراحی به دنیا معرفی شده و حالا نوبت به نسل هفتم هیوندای الانترا می رسد که نسل فعلی آن بیش از […]

سامیار راشد
یکشنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۱

هیوندای در نسل جدید سدان لوکس آزرا از سبک طراحی جدید خود رونمایی کرد که شدیدأ با استقبال هم روبرو شد. پس از آن در چند روز پیش هیوندای کونا هم با این سبک طراحی به دنیا معرفی شده و حالا نوبت به نسل هفتم هیوندای الانترا می رسد که نسل فعلی آن بیش از دو سال پیش رونمایی شد و سال 2023 زمان عرضه نسخه فیس لیفت آنست. ولی اما گرافیست ها دست به کار شده اند و ظاهر فیس لیفت هیوندای الانترا را بر اساس سبک طراحی جدید هیوندای پیش بینی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در نمای جلو شاهد اضافه شدن یک نوار باریک LED هستیم که سرتاسر عرض چهره هیوندای النترا را در بر گرفته است تا همچون مینی ون هیوندای استاریا، هیوندای آزرا و هیوندای کونا، کاملأ متمایز باشد. و اما چراغهای اصلی در زیر این نوار باریک و در داخل سپر قرار گرفته که بصورت یکپارچه ای با جلوپنجره طراحی شده است. در نمای عقب نیز شاهد باریک تر شدن چراغ و پیوستگی آنها هستیم تا با نمای جلو همخوانی بیشتری داشته باشد.

هیوندای النترا 2023، با قیمت پایه 20 هزار و 500 دلار عرضه می شود درحالیکه این رقم برای نسخه هیبریدی به 24 هزار و 200 دلار و برای نسخه N به 32 هزار و 650 دلار می رسد. درحالیکه نسخه استاندارد از موتور دو لیتری تنفس طبیعی بهره می برد، نسخه هیبریدی به موتور 1.6 لیتری تجهیز شده و نسخه نیرومند N هم به یک واحد توربوشارژ با 286 اسب بخار مجهز است. خریدار می تواند یکی از دو گیربکس شش سرعته دستی یا دوکلاچه اتوماتیک را برای النترا سفارش دهد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی