پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو

آیا جانشین رنو کولئوس، Maxthon خواهد بود؟

براساس گزارشات رنو در نظر دارد تا Maxthon جایگزین کولئوس نماید. به نظر می رسد مدل جدید شاسی بلند بزرگ رنو با نام Maxthon به بازار عرضه شود. اگر این گزارش حقیقت داشته باشد قطعا رنو با حذف نام کولئوس برند Maxthon را به عنوان یک برند جدید جایگزین خواهد کرد. همچنین گفته می شود طراحی براساس […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۴

براساس گزارشات رنو در نظر دارد تا Maxthon جایگزین کولئوس نماید. به نظر می رسد مدل جدید شاسی بلند بزرگ رنو با نام Maxthon به بازار عرضه شود.

اگر این گزارش حقیقت داشته باشد قطعا رنو با حذف نام کولئوس برند Maxthon را به عنوان یک برند جدید جایگزین خواهد کرد.

همچنین گفته می شود طراحی براساس سدان سایز متوسط رنو Talisman باشد. البته در ماه های گذشته تصویر رندر شده مدل جدید کولئوس به انتشار رسید که طراحی مشابه Talisman داشت.

مشخص نیست که آیا بازار این رنو در اروپا خواهد بود یا خبر. همچنین خبری از فروش مدل 7 صندلی در بازار آسیا و استرالیا در دسترس نیست.

این اتومبیل روی پلتفرم ساخته مشترک بین رنو و نیسان سوار خواهد شد، پلتفرمی که نیسان X-Trail روی آن سوار شده است. در مجموع تمامی گزارشات تاکنون انتشاریافته قطعی نیست و باید منتظر ماند تا رنو خود رسما دست به کار شده و از مدل جدید رنو کولئوس یا همان Maxthon رونمایی نماید و به تمام حرف و حدیت ها پایان دهد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Maxthonرنوکولئوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی