پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیر گیربکس هیوندای

خودروهای هیوندای بازار خوبی در ایران دارند هر خودرو هیوندای بسته به هدف از تولید از گیربکس اتوماتیکی بهره می‌برد، تعمیر گیربکس هیوندای در تعمیرگاه‌های اختصاصی گیربکس با توجه به نوع گیربکس موجود در خودرو هیوندای انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  خودروهای هیوندای بازار خوبی در ایران دارند هر خودرو هیوندای بسته […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۱

خودروهای هیوندای بازار خوبی در ایران دارند هر خودرو هیوندای بسته به هدف از تولید از گیربکس اتوماتیکی بهره می‌برد، تعمیر گیربکس هیوندای در تعمیرگاه‌های اختصاصی گیربکس با توجه به نوع گیربکس موجود در خودرو هیوندای انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

خودروهای هیوندای بازار خوبی در ایران دارند هر خودرو هیوندای بسته به هدف از تولید از گیربکس اتوماتیکی بهره می‌برد، تعمیر گیربکس هیوندای در تعمیرگاه‌های اختصاصی گیربکس با توجه به نوع گیربکس موجود در خودرو هیوندای انجام می‌شود.

کار بازسازی یک گیربکس هیوندای باید توسط یک بازسازی‌کننده گیربکس باتجربه انجام شود و باید شامل موارد زیر باشد:

  • جداسازی قطعات: زحمتی که برای از بین بردن کامل گیربکس لازم است. در این مرحله تمام قطعات نرم دور ریخته می‌شوند.
  • تمیز: هر قسمتی که در مونتاژ مجدد گیربکس استفاده می‌شود باید با توجه به نوع قطعه تمیز شود.
  • بازرسی: هر قطعه به دلایل متعددی باید بررسی شود تا بتوان برای استفاده خوب در نظر گرفته شود.
  • مونتاژ: مونتاژ یک گیربکس نه‌تنها به معنای “قرار دادن مجدد آن” است، بلکه به معنای اصلاح گیربکس با به‌روزرسانی‌های جدید برای اصلاح مشکلات خاص سازنده است.

کار برای حذف و نصب مجدد گیربکس

درست مانند بازسازی یک گیربکس، به همان اندازه مهم است که نصب انتقال توسط یک تکنسین باتجربه در نصب گیربکس انجام شود. برخلاف انجام کار ترمز یا نصب رادیاتور، نصب گیربکس‌های مدرن امروزی می‌تواند بسیار پیچیده باشد. یک اشتباه کوچک می‌تواند به گیربکس یا سایر قطعات آسیب برساند و منجر به تعمیر بسیار گران شود. این کار باید شامل؛

حذف: هنگام برداشتن گیربکس باید به سایر قطعات غیر انتقال‌دهنده توجه زیادی داشت، آسیب جانبی به سایر قسمت‌ها می‌تواند بدون اینکه متوجه شود تا زمانی که خودرو به جاده بازگردد، رخ دهد.

بازرسی: همه‌چیز مربوط به نصب گیربکس باید در این مرحله بازرسی شود و شامل مواردی مانند:

  • ترک‌خوردگی یا ساییده شدن دندانه‌ها
  • پایه‌های گیربکس – شکسته یا فروریخته است
  • محورهای CV – پاره شده یا اتصالات فرسوده.
  • محور محرک – اتصالات u بد یا فرسوده.
  • سیستم الکتریکی – خوردگی، شورت یا اتصالات بد.
  • کابل‌های کنترل – فشار دریچه گاز و/یا کابل‌های دنده فرسوده یا شکسته
  • جعبه انتقال – مهروموم یا واشر بد.
  • مهروموم روغن اصلی عقب موتور – نشت آب‌بندی یک‌تکه را می‌توان با برداشتن گیربکس تغییر داد.

تمیز کردن کولر گیربکس: یک خنک‌کننده گیربکس اتوماتیک باید قبل از نصب گیربکس بازسازی‌شده تمیز شود. کولر را می‌توان با زباله‌های گیربکس قدیمی پر کرد که می‌تواند به گیربکس تازه بازسازی‌شده آسیب برساند.

نصب: نصب مجدد گیربکس به همراه هر قطعه موردنیاز مربوط به گیربکس که در بازرسی فوق خراب است، فقط در صورت تائید برای تعویض توسط مشتری. نصب همچنین شامل افزودن مایع گیربکس خاص خودروی جدید است.

تست درایو: درایو آزمایشی نهایی، تنظیمات و روش یادگیری سریع در صورت وجود (تطبیق رایانه خودرو با گیربکس تازه بازسازی‌شده) یکی از آخرین مراحل نصب گیربکس است.

بررسی QA: مرحله نهایی، بررسی تضمین کیفیت باید پس از تست رانندگی انجام شود. این شامل بررسی نشتی، سطح صحیح مایع، شل بودن یا مفقود شدن پیچ‌ها، اطمینان از اتصال ایمن دسته‌های الکتریکی و بررسی نهایی برای کدهای مربوط به انتقال در رایانه خودرو می‌شود.

قطعات موردنیاز برای در نظر گرفتن گیربکس اتوماتیک “بازسازی‌شده”

قطعات گیربکس اتوماتیک داخلی در دودسته اصلی قطعات نرم و قطعات سخت قرار می‌گیرند.

  • قطعات نرم

کیت کامل بازسازی  گیربکس اتوماتیک شامل تمام قطعاتی است که براساس طراحی درنهایت فرسوده می‌شوند و عمدتاً شامل کلاچ‌ها، باندها، مهروموم‌ها، واشرها، بوش‌ها، بلبرینگ‌ها و حلقه‌های آب‌بندی گیربکس داخلی به همراه یک فیلتر گیربکس جدید است.

(2) قطعات سخت

هر قطعه موردنیاز که در کیت بازسازی گنجانده نشده است. قطعات سخت می‌توانند شامل هر چیزی از شیر برقی گرفته تا جعبه‌دنده کامل باشند. اگرچه قطعات سخت آسیب‌دیده یا فرسوده برای بازسازی یک گیربکس موردنیاز است، اما آن‌ها مواردی هستند که در هزینه انتقال بازسازی‌شده لحاظ نمی‌شوند.

(3) مبدل  گشتاور

مبدل گشتاور، مانند خنک‌کننده انتقال که پر از زباله‌های گیربکس قدیمی است (که می‌تواند تمیز شود)، مبدل گشتاور نیز حاوی زباله است. تفاوت در این است که مبدل گشتاور را نمی‌توان تمیز یا خارج کرد و باید در بازسازی گیربکس گنجانده شود.

(4) به‌روزرسانی‌ها
، به‌روزرسانی‌ها، نه ارتقاء، برای اصلاح مشکلات طراحی گیربکس، مانند مشکلات روغن‌کاری یا خنک‌کننده، باید درروند بازسازی برای نوع خاص گیربکس برنامه مجزایی در نظر گرفته شود.  (5) ارتقاء به ساخت سفارشی یک انتقال برای انواع مختلف برنامه‌ها یک گزینه مهم در طول بازسازی است. کامیونی که سنگین‌تر از بارهای معمولی یدک می‌کشد یا حتی خودرویی که قطعه‌ای دارد که به‌عنوان یک هفته شناخته می‌شود، می‌تواند از قطعات ارتقا یافته بهره‌مند شود. تعمیرگاه‌های تخصصی گیربکس به‌خوبی می‌دانند که چه قطعاتی باید حتی قبل از جدا کردن گیربکس ارتقا داده شوند.

(6) روغن گیربکس
گیربکس خاص خودرو روغن گیربکس هیوندای تقریباً همیشه برای عملکرد صحیح گیربکس موردنیاز است. دوران ATF “یک نوع مناسب برای همه” گذشته است، گیربکس‌های اتوماتیک امروزی به یک نوع ATF خاص نیاز دارند که توسط سازنده خودرو توصیه‌شده است.

تعویض گیربکس هیوندای

تعویض گیربکس کار سخت و بزرگی است. هنگامی‌که یک گیربکس اتوماتیک دچار مشکل و خرابی می‌شود، چند گزینه برای راه‌اندازی و راه‌اندازی آن وجود دارد. می‌توانید گیربکس را تعمیر کنید، که فقط شامل تعویض قطعات آسیب‌دیده است. هنگامی‌که گیربکس شما بازسازی می‌شود، کل گیربکس اتوماتیک هیوندای شما جدا می‌شود  و هر قسمت ازنظر سایش بررسی می‌شود. سپس قطعات فرسوده با قطعات جدید جایگزین می‌شوند و کیفیت گیربکس مشابه گیربکسی نو و سالم می‌شود.

متخصص گیربکس اتوماتیک

اگر با گیربکس اتوماتیک خودروی خود مشکل دارید، با متخصصان گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه گیربکس نام بروان تماس بگیرید. ما می‌توانیم یک بررسی تشخیصی برای مشخص کردن مشکل گیربکس هیوندای شما انجام دهیم.

علاوه بر این، اگر هنگام کار با خودرو دچار نشت روغن گیربکس، سنگ‌زنی، چراغ‌های هشداردهنده روی داشبورد، بوی عجیب سوختن، تأخیر درحرکت یا صداهای غیرمعمول در هنگام کار با خودرو شدید، در تعیین وقت معاینه خودرو تأخیر نکنید. متخصصان گیربکس ما قادر خواهند بود به‌سرعت مشکل را تشخیص دهند و راه‌حل تعمیر مقرون‌به‌صرفه را ارائه دهند.

فلاش روغن گیربکس

روغن تمیز داخل گیربکس برای کارکرد مؤثر آن ضروری است. ما در فلاش و مبدل روغن گیربکس هیوندای مهارت بالایی داریم. خدمات تعویض روغن گیربکس ما می‌تواند از ایرادات بعدی جلوگیری کند و همچنین می‌تواند به رفع مشکلات موجود کمک کند.

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس هیوندای

تکنسین‌های آموزش‌دیده ما با کمک جدیدترین تجهیزات عیب‌یابی کامپیوتری تخصصی می‌توانند با اطمینان هرگونه مشکل در گیربکس شمارا تشخیص دهند. ما تعمیرات گیربکس اتوماتیک و تعویض روغن و پالایه گیربکس را نیز ارائه می‌دهیم. مراجعه بالا و رضایت مشتریان نشان‌دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه‌شده توسط استادکاران ما است.

روغن گیربکسی که به‌عنوان جایگزین در انواع خودروهای هیوندای در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک نامبروان مورداستفاده قرار می‌گیرد، اصل باکیفیت و تولیدشده توسط برندهای اصلی در حوزه روغن گیربکس است. در تعمیرگاه گیربکس نامبروان با توجه به تعهد ما نسبت به‌سلامت و کیفیت خدمات و خودروی شما به‌هیچ‌عنوان از روغن گیربکس بی‌کیفیت استفاده نمی‌شود.

گروه تکنسین‌های حرفه‌ای ما همیشه آماده رسیدگی به مشکلاتی هستند که شما با آن مواجه هستید و اطمینان حاصل می‌کنند که گیربکس شما به‌درستی کار می‌کند.

خدمات ارائه‌شده توسط کارشناسان ما در تعمیرگاه گیربکس نامبروان برای گیربکس اتوماتیک هیوندای شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مشاوره رایگان
  • ارزیابی تشخیصی
  • سرویس گیربکس
  • دفترچه خدمات مهرشده
  • گیربکس DSG و تغییر قدرت فورد بازسازی شد
  • تمامی تعویض‌های کلاچ
  • تعمیرات / بازسازی واحد
  • جایگزینی واحدهای کنترل انتقال
  • بازسازی و تعویض مبدل گشتاور
  • استفاده از قطعات اصل

ما روی تجهیزات تشخیصی مدرن و پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنیم و به شما این امکان را می‌دهیم که اطمینان داشته باشید که خدمات حرفه‌ای و قابل‌اعتماد ارائه می‌کنیم.

ایمان پرناک: 09127656067

وبسایت: https://gearboxnumber1.com/

برچسب‌ها : رپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی