پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

4C

آلفارومئو 4C و 4C اسپایدر 2016 معرفی شدند

کمپانی آلفارومئو به تازگی مدل 2016 خودروی 4C و 4C اسپایدر را در ایالات متحده معرفی کرد. در ظاهر تغییرات بسیاری حاصل نشده و هر دو مدل از سیستم اگزوز تیتانیومی Akrapovic جدید برخوردارند. مدل اسپایدر از شاسی و قاب شیشه فیبرکربنی بهره می برد تا وزن اتومبیل کاهش یافته و در عملکرد آن موثر واقع […]

javankhodro
شنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۴

کمپانی آلفارومئو به تازگی مدل 2016 خودروی 4C و 4C اسپایدر را در ایالات متحده معرفی کرد. در ظاهر تغییرات بسیاری حاصل نشده و هر دو مدل از سیستم اگزوز تیتانیومی Akrapovic جدید برخوردارند.

مدل اسپایدر از شاسی و قاب شیشه فیبرکربنی بهره می برد تا وزن اتومبیل کاهش یافته و در عملکرد آن موثر واقع شود. بیشترین تغییرات در فضای داخلی ایجاد شد به شکلی که دو مدل 4C و 4C اسپایدر از داشبورد فیبرکربنی، دریچه های هوای فیبرکربنی و صندلی های اسپرت چرم برخوردارند. تغییرات اضافی محدود می باشد و مدل 4C کوپه از کنسول قابل قفل، سیستم صوتی آلپاین با پشتیبانی از بلوتوث، USB، آی پاد و سی دی پلیر بهره می‌برد. البته مدل اسپایدر به سیستم هشدار بروزرسانی شده مجهز شده که مدل کوپه فاقد آن است.

در هر دو مدل از موتور توربوشارژ 1.75 لیتری چهار سیلندر با خروجی 237 اسب بخاری به کار گرفته شده که در کنار سیستم انتقال قدرت کلاچ دوگانه قادر است 0 تا 100 را طی 4.1 ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 160 مایل برساعتی داشته باشد.

آلفارومئو 4C و 4C اسپایدر در حال حاضر برای خرید در دسترس بوده و به ترتیب 56000دلار و 66000دلار قیمت دارند. متاسفانه مشخص نیست این دو مدل چه زمانی وارد دیگر بازارها خواهند شد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی