پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای النترا 2017

قیمت هیوندای النترا 2017 مشخص شد

شرکت هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس ماه نوامبر از هیوندای النترا 2017 رونمایی کرد. حال همانطور که اعلام شد خودرو برای فروش در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته و قیمتی 17150 دلاری دارد. فروش نقدی و اقساطی هیوندای توسط آسان موتور(النترا 2017) این اتومبیل نسبت به نمونه قبلی 100 دلار ارزانترست اما بایستی برای مدل SE […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۴

شرکت هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس ماه نوامبر از هیوندای النترا 2017 رونمایی کرد. حال همانطور که اعلام شد خودرو برای فروش در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته و قیمتی 17150 دلاری دارد.

فروش نقدی و اقساطی هیوندای توسط آسان موتور(النترا 2017)

این اتومبیل نسبت به نمونه قبلی 100 دلار ارزانترست اما بایستی برای مدل SE هزینه ای 17985 دلاری پرداخت کرد. مدل SE دارای موتور تنفس طبیعی آسپیره شده 2.0 لیتری چهار سیلندر با خروجی 147 اسب بخاریست که در کنارش گیربکس شش سرعته دستی محور جلو قرار دارد.

البته مدل SE با گیربکس شش سرعته اتوماتیک قیمتی 18150 دلاری داشته که نسبت به نمونه محدود 22350 دلاری بهتر است. هر دو مدل SE و محدود در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند اما مدل Eco بهار امسال عرضه می شود.

در مدل محدود هیوندای از موتور 1.4 لیتری توربوشارژ با خروجی 128 اسب بخاری و گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه بهره گرفته است. مدل پایه یا همان SE النترا 2017 را می توان با پرداخت 800 دلار بیشتر شامل تجهیزات اضافی از قبیل کروز کنترل، دوربین دید عقب، صفحه نمایش هفت اینچی با پشتیبانی از Android Auto و Apple CarPlay نمود.

در مقابل با پرداخت 1300 دلار بیشتر می توان بسته Tech package به خودرو افزود که شامل کروز کنترل، چراغ های LED، گرمکن صندلی های جلو، دوربین دید عقب، سیستم کنترل آب و هوایی اتوماتیک، سیستم تشخیص نقطه کور و سیستم هشدار عقب است.

کسانی که مدل محدود النترا 2017 را خریداری کنند اتومبیل آنها از ویژگی های همچون صندلی های چرمی استاندارد، بسته فناوری اختیاری ، چراغ های عقب LED، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 8 اینچی، سانروف، سیستم نقشه خوان و سیستم صوتی بهتر برخوردار خواهد بود.

در نهایت بسته نهایی نیز در کار بوده که قیمت 1900 دلاری داشته و شامل قابلیت هایی از قبیل صندلی های حافظه دار، چراغ های جلو HID، کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم نگهدارنده در خط می شود.

علاوه بر مدل های SE، محدود و Eco، هیوندای مدل اسپرتی برای النترا 2017 تدارک دیده که اواخر امسال عرضه خواهد شد.

منبع: Motor1

 مطالب مرتب با هیوندای النترا

کیا سراتو فیس‌لیفت بخریم یا هیوندای النترا 2017؟

آیا کرمان موتور سانتافه و توسان تولید می کند؟

بلوغ هیوندای با النترا جدید (2017)

هیوندای النترا ۲۰۱۷ رقیبی تازه نفس برای کرولا و سراتو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی