پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هولدن

هولدن از اتومبیل‌های Cruze Z-Series و Cruze SRi-Z رونمایی کرد

شرکت هولدن به تازگی اتومبیل های Cruze Z-Series و Cruze SRi-Z جدید را معرفی کرد. هر دو اتومبیل در 22 ژانویه وارد بازار استرالیا شده و از ظاهری اسپرت برخوردار هستند. در ابتدا Cruze Z-Series از یک اسپویلر عقب، رینگ 17 اینچی، تشک کفی و حاشیه ورودی درب با لوگوی Z-Series برخوردارست. Cruze SRi-Z نیز […]

javankhodro
جمعه - ۲ بهمن ۱۳۹۴

شرکت هولدن به تازگی اتومبیل های Cruze Z-Series و Cruze SRi-Z جدید را معرفی کرد. هر دو اتومبیل در 22 ژانویه وارد بازار استرالیا شده و از ظاهری اسپرت برخوردار هستند.

در ابتدا Cruze Z-Series از یک اسپویلر عقب، رینگ 17 اینچی، تشک کفی و حاشیه ورودی درب با لوگوی Z-Series برخوردارست. Cruze SRi-Z نیز شباهت بسیاری به مدل نخست داشته اما دارای رینگ 18 اینچی 5 پره است. البته پدال های آلومینیومی، حاشیه ورودی درب و تشک کف خاصی نیز شامل حالش گشته است.

هر دو مدل خوشبختانه از صندلی های چرم، کلید استارت، دوربین دید عقب و سیستم سرگرمی MyLink با صفحه نمایش 7 اینچی لمسی برخوردارند. در زمینه عملکرد Cruze Z-Series با موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر 139 اسب بخاری همراست. در مقابل Cruze SRi-Z موتور قدرتمندتر 1.6 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ با خروجی 177 اسب بخاری دارد.

جدای از مدل های Z معرفی شده، هولدن اعلام کرد Cruze 2016 از رنگ جدید آبی نیز در آپشن خرید برخوردارست. این شرکت همچنین Cruze Equipe بازطراحی شده همراه با رینگ 17 اینچی آلیاژی را معرفی نمود.

منبع: Motor1

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی