پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تخم مرغ فیبر کربنی بوگاتی

بوگاتی در جدیدترین همکاری خود با کمپانی Asprey یک تخم مرغ فیبر کربنی تولید محدود را می سازد. Asprey یک برند معتبر و به نام جواهرات بوده که حصار جواهر دور تخم مرغ فیبر کربنی بوگاتی را می سازد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  بوگاتی اعلام کرده که تولید تخم مرغ فیبر کربنی بدون […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

بوگاتی در جدیدترین همکاری خود با کمپانی Asprey یک تخم مرغ فیبر کربنی تولید محدود را می سازد. Asprey یک برند معتبر و به نام جواهرات بوده که حصار جواهر دور تخم مرغ فیبر کربنی بوگاتی را می سازد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

بوگاتی اعلام کرده که تولید تخم مرغ فیبر کربنی بدون درز قالب گیری، پروسه ای بسیار پیچیده و زمان بر بوده است. اگر نگاهی دقیق تر به این تخم مرغ تزیینی بیندازید، متوجه حضور تعدادی فیل تزیینی بر روی آن می شوید که یادآور بوگاتی Type 41 Royale است.

حصار دور این تخم مرغ، از الماس های بسیار کوچکی تشکیل شده که در امتداد به یک پایه زیبا می رسد. در کنار این تخم مرغ، بوگاتی تعدادی NFT هنری را نیز منتشر کرده است. تب NFT این روزها بسیاری از خودروسازان را به این سمت کشانده است.

کلأ تعداد 111 عدد از این تخم مرغ ساخته می شوند که هریک با یک NFT مختص به خودش همراه است. همه تخم مرغ ها به جز 12 عدد آخر که رنگ آنها توسط خریدار قابل سفارش بوده، به رنگ مشکی مزین می شوند. قیمت پایه تخم مرغ فیبر کربنی بوگاتی از 20 هزار دلار شروع می شود ولی با شخصی سازی های متعدد، قیمت پایه به بالای 200 هزار دلار افزایش می یابد.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی