پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اوپل Calibra

انتشار اولین تصاویر از اوپل Calibra جدید

به تازگی یکی از طراحان تصویر رندر شده از خودروی کوپه اوپل Calibra منتشر کرده که از طراحی یکسانی با بیوک Avista مفهومی برخوردارست. این کار توسط X-Tomi مجارستانی انجام گرفته و از ویژگی های طراحی تصویر تازه انتشار یافته می توان به جلوپنجره مشبک بازطراحی شده، چراغ های جلوی جدید، سپر جلوی تغییریافته و […]

javankhodro
یکشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۴

به تازگی یکی از طراحان تصویر رندر شده از خودروی کوپه اوپل Calibra منتشر کرده که از طراحی یکسانی با بیوک Avista مفهومی برخوردارست.

این کار توسط X-Tomi مجارستانی انجام گرفته و از ویژگی های طراحی تصویر تازه انتشار یافته می توان به جلوپنجره مشبک بازطراحی شده، چراغ های جلوی جدید، سپر جلوی تغییریافته و رینگ های آلیاژی جدید پنج پر اشاره کرد.

شایعات می گویند جانشین Calibra در سال جاری معرفی خواهد شد. شرکت آلمانی اوپل در حال حاضر برنامه های مختلفی برای خودروی مفهومی GT آینده خود داشته و قصد دارد آن را در نمایشگاه ژنو پرده برداری کند. در حالی که هیچ تایید رسمی وجود نداشته اما نشانه های قوی وجود داشته که چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

اوپل Calibra نخست را بین سال های 1989 الی 1997 به صورت یک کوپه دو درب عرضه کرد. این خودرو در استرالیا با نام هولدن Calibra شناخته می شد و توانسته فروشی 239 هزار دستگاهی در استرالیا داشته باشد.

سال 2007 اوپل خودروی مفهومی GTC را رونمایی کرد و انتظار می رود جانشین Calibra نیز از همان ساختار در طراحی بهره ببرد.

منبع: Motor1

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی