پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کواتروپورته

تصاویر جاسوسی از مازراتی کواتروپورته 2017 منتشر شد

شرکت مازراتی سدان لوکس کواتروپورته را سه سال قبل معرفی نمود، حال طبعیست در حال حاضر این کمپانی روی فیس لیفت آن مشغول به کار باشد. به تازگی در سوئد فیس لیفت کواتروپورته آشکار شد که خوشبختانه استتار شده نبوده و تنها قسمت عقب آن پوشیده شده است. متاسفانه در فیس لیفت کواتروپورته شاهد تغییرات […]

javankhodro
سه شنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۴

شرکت مازراتی سدان لوکس کواتروپورته را سه سال قبل معرفی نمود، حال طبعیست در حال حاضر این کمپانی روی فیس لیفت آن مشغول به کار باشد.

به تازگی در سوئد فیس لیفت کواتروپورته آشکار شد که خوشبختانه استتار شده نبوده و تنها قسمت عقب آن پوشیده شده است. متاسفانه در فیس لیفت کواتروپورته شاهد تغییرات فراوانی نیستیم اما به نظر می آید مازراتی چراغ جلو و جلوپنجره بازطراحی شده‌ای شامل حال فیس لیفت کواتروپورته نمود.

تصاویری از فضای داخلی در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت از سیستم سرگرمی کنترل لمسی مازراتی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto برخوردار باشد. مشتریان می توانند انتظار طراحی نسبتا جدیدی نیز در داخل  داشته باشند که فضایی لوکس خواهد بود.

در زمینه قدرت احتمالا مازراتی به استفاده از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر دیزلی و موتور 3.8 لیتری هشت سیلندر با خروجی 530 اسب بخاری خواهد پرداخت.

مازراتی در نظر داشته فیس لیفت کواتروپورته را در سال آینده معرفی نماید.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی