پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس

آغاز فروش موتورهای MV Agusta در نمایندگی مرسدس

Giovanni Castiglioni مدیرعامل شرکت موتورسازی MV Agusta، طی معرفی موتور جدید Brutale 800 در اسپانیا جزئیات جدیدی را آشکار کرد. در اوایل سال 2015 شرکت ایتالیایی MV Agusta با همکاری مرسدس قراردادی را امضا نمود که براساس آن موتورهای MV Agusta با برندی آلمانی از طریق نمایندگی های اروپای مرسدس به فروش رسد. در حقیقت […]

javankhodro
شنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

Giovanni Castiglioni مدیرعامل شرکت موتورسازی MV Agusta، طی معرفی موتور جدید Brutale 800 در اسپانیا جزئیات جدیدی را آشکار کرد.

در اوایل سال 2015 شرکت ایتالیایی MV Agusta با همکاری مرسدس قراردادی را امضا نمود که براساس آن موتورهای MV Agusta با برندی آلمانی از طریق نمایندگی های اروپای مرسدس به فروش رسد. در حقیقت مرسدس 127 نمایندگی در اروپا داشته که موتورهای MV Agusta نیز در آن به فروش خواهد رسید.

در نمایشگاه فرانکفورت سال گذشته MV Agusta از موتور F3 Solar Beam رونمایی کرد که به رنگ طلایی مشکی بوده و نام AMG مرسدس برروی آن گرفته بود. این موتور در حقیقت نماد همکاری بین مرسدس و MV Agusta محسوب می شد.

سال گذشته مرسدس 25 درصد سهام MV Agusta را بدست آورد اما وعده داده شد که موتور سیکلت های آینده به دست MV Agusta توسعه پیدا می کنند. Dieter Zatsche مدیرعامل دایملر اظهار داشت که آلمانی ها هیچ تمایلی نداشته تا تمامی شرکت را بدست آورده و به یک تولیدکننده موتور تبدیل شوند.

برای سال 2016 شرکت MV Agusta شش مدل را روانه بازار خواهد کرد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی