پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Stelvio کراس اوور جدید آلفارومئو خواهد بود

مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر اخیرا تایید نمود کراس اوور آینده آلفارومئو Stelvio نام خواهد داشت. به گزارش Auto Express، سرجیو مارچیونه زمانی که به کارخانه Cassino برای اعلام آغاز تولید آلفارومئو Giulia در 14 مارس رفته بود، این موضوع را تایید  کرد که Stelvio نام کراس آوور آینده شرکت آلفارومئو می‌باشد. براساس گزارشات Stelvio برگرفته از نام کوهی در ایتالیاست. در […]

javankhodro
جمعه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت فیات کرایسلر اخیرا تایید نمود کراس اوور آینده آلفارومئو Stelvio نام خواهد داشت. به گزارش Auto Express، سرجیو مارچیونه زمانی که به کارخانه Cassino برای اعلام آغاز تولید آلفارومئو Giulia در 14 مارس رفته بود، این موضوع را تایید  کرد که Stelvio نام کراس آوور آینده شرکت آلفارومئو می‌باشد.

براساس گزارشات Stelvio برگرفته از نام کوهی در ایتالیاست. در حالی که آلفارومئو همیشه برروی خودروهای سدان یا هاچ بک فعالیت داشته، گزارشات خبر از معرفی کراس اووری سایز متوسط در سال 2016 یا 2017 می دهند.

اگرچه اطلاعات پیرامون Stelvio کم است اما گفته می شود مدل اواخر 2016 تولیدش آغاز شده و اوایل 2017 به فروش می رسد. شایعات می گویند Stelvio برروی پلتفرم اصلاح شده Giulia قرار خواهد گرفت و بنابراین باید انتظار موتوری همچون این خودرو را داشت.

از جمله این موتورها می توان به پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ 276 اسب بخاری و پیشرانه 2.9 لیتری بی توربو شش سیلندر با خروجی 505 اسب بخار اشاره داشت.

البته آلفارومئو قصد داشته دو مدل کراس اوور دیگر نیز تا سال 2020 راه اندازی کند.

منبع: Moto1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی