پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده همه چیز تمامِ کامل دیزل در نصف جهان

کامل دیزل یکی از مهمترین تولید کنندگان خودروهای تجاری سنگین است که با کشنده P9 خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر است.

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو:

شرکت کامل دیزل با یکی از کامل ترین کشنده های بازار در نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر شده است. این کشنده 14*2 در حال حاضر قوی ترین و مجهزترین کشنده بازار به شمار می رود. عرضه کامل P9 در آذر ماه امسال آغاز می شود و برچسب قیمت 5 میلیارد و 250 میلیون تومان برای این کشنده در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی کامل P9

کامل P9 به پیشرانه 6 سیلندر توربوشارژ با حجم 13 لیتر مجهز شده که از استاندارد یورو 5 و سیستم پاشش فشار قوی سوخت بهره می برد. این پیشرانه می تواند 560 اسب بخار قدرت و 2500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با یک گیربکس 18 سرعته اتوماتیک (16 دنده جلو + 2 دنده عقب) جفت می شود.

این کشنده یکی از کالیبره ترین کشنده های ایران است و کالیبراسیون موتور، گیربکس و دیفرانسیل آن به بهترین شکل ممکن مخصوص شرایط ایران انجام شده است. لازم به ذکر است که این کشنده تأییدیه ADR را برای حمل کالاهای خطرناک مانند تانکر سوخت و… نیز دریافت کرده است.

امکانات کامل P9

این کشنده از نظر ایمنی به آپشن هایی نظیر سیستم تشخیص میزان خستگی راننده (DFMS)، دوربین ۳۶۰ درجه با کیفیت تصویر خوب، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری، دی لایت، سنسور باران و برف پاک کن اتوماتیک مجهز است. از مهم ترین امکانات رفاهی جدیدترین محصول کامل دیزل می توان به استارت دکمه، استارت از راه دور موتور، گرم کن و سردکن صندلی راننده، شارژر وایرلس، اتاق برگردان برقی، کروز کنترل، بخاری درجا، کولر درجا، مولتی مدیا ۱۰ اینچی، کلاستر کاملاً دیجیتال، یخچال و فریزر ۳۰ لیتری، دستگاه آب سردکن و آب جوش، صندلی راننده پنوماتیکی، صندلی شاگرد با قابلیت چرخش ۹۰ درجه، میز غذاخوری قسمت شاگرد، قفل دیفرانسیل، سیستم تهویه تمام اتوماتیک، تخت سوپر کامفورت و… اشاره کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی