پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح بازدید و سرویس زمستانه فرداموتورز

آغاز طرح بازدید و سرویس زمستانه فرداموتورز

طرح بازدید و سرویس زمستانه فرداموتورز از روز ۲۳ الی ۳۰ دی ماه برگزار می شود و مشتریان می توانند از این تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

شرکت فرداموتورز جزئیات طرح بازدید و سرویس زمستانه محصولاتFMC را منتشر کرده است. بر اساس این طرح مشتریان می توانند از خدماتی نظر بازدید فنی خودرو، تست با دستگاه عیب یاب و تعویض فیلتر روغن به صورت رایگان بهره مند شوند. همچنین اجرت سرویس های دوره ای در این طرح با ۵۰ درصد تخفیف انجام می شود. بر این اساس این طرح فرصت خوبی برای مشتریان فرداموتورز به حساب می آید تا سرویس ها و بازدید های دوره ای خودروی خود را با حداقل هزینه ممکن انجام دهند. ارائه این دست از خدمات آن هم در فصل زمستان یکی از اقدامات خوب فرداموتورز در بحث خدمات پس از فروش به حساب می آید چراکه در این فصل به واسطه شرایط آب و هوایی و وضعیت جاده ای، اهمیت بررسی وضعیت فنی و همچنین انجام سرویس های دوره ای دو چندان است.

در حال حاضر شرکت فرداموتورز دارای بیش از ۳۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور است و مشتریان در شهر های مختلف کشور می توانند در یکی از این مراکز خدمات پس از فروش از سرویس های زمستانه این شرکت بهره مند شوند. فرداموتور در سال های اخیر محصولاتی نظیر شاسی بلند T5، شاسی بلند SX5، سوبا M4 و سدان ۵۱۱ را روانه بازار کرده است و خدمات پس از فروش را به صورت گسترده برای تمامی این محصولات در طرح زمستانه ارائه می دهد.

همچنین این شرکت به تازگی کراس اوور جیلی آزکارا را به عنوان اولین وارداتی خود معرفی کرده که به زودی به مشتریان این خودرو تحویل داده خواهد شد. این خودرو به تازگی در شوروم جدید مرکزی فرداموتورز در معرض دید عموم گذاشته شده و مشتریان می توانن وارداتی جدید این شرکت را در این شوروم از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی