پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

C Class

مرسدس C Class کروک معرفی شد

شرکت مرسدس بنز به تازگی از خودروی کروک C Class جدید رونمایی کرد. این مدل رقیبی سرسخت برای A4 آئودی و سری 4 ب ام و بوده و ظاهری با ویژگی هایی از قبیل جلوپنجره مشبک الماسی، چراغ های جلوی LED، چراغ های عقب کشیده LED و رینگ های 18 اینچی آلیاژی همراست. البته یکی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

شرکت مرسدس بنز به تازگی از خودروی کروک C Class جدید رونمایی کرد. این مدل رقیبی سرسخت برای A4 آئودی و سری 4 ب ام و بوده و ظاهری با ویژگی هایی از قبیل جلوپنجره مشبک الماسی، چراغ های جلوی LED، چراغ های عقب کشیده LED و رینگ های 18 اینچی آلیاژی همراست.

البته یکی از بارزترین ویژگی های C Class کروک جدید قابلیت باز و بسته شدن سقف در سرعت 30 مایلی ظرف مدت کمتر از 20 ثانیه است. همچنین مرسدس آن را در چهار رنگ متنوع روانه بازار خواهد کرد تا مشتریان از تنوع رنگی برخوردار باشند.

در داخل شاهد فضای نسبتا مشابه C Class قبلی هستیم و مرسدس سیستم Airscarf در قسمت جایگاه سر صندلی ها قرار داده تا تهویه ای محسوب می شود. البته صندلی ها نیز چرمی بوده و سیستم گرمکن اختیاری دارند. صندلی های عقب اتومبیل قابلیت تاشو بودن داشته و نوار کرومی بخش فضای داخلی را از بخش صندوق عقب جدا می کند.

مرسدس C Class را با دو مدل موتور مختلف وارد بازار ایالات متحده می کند. برای مثال مدل پایه C300 کروک از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با خروجی 241 اسب بخاری بهره می برد. در کنار این موتور گیربکس 9 سرعته 9G-TRONIC قرار داشته که با سیستم اختیاری چهار چرخ محرک 4MATIC همراست. چنین پیشرانه ای C300 را قادر می سازد تا 0-100 را طی 6.3 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعت 130 مایل برساعتی برسد.

مدل دیگری از C Class کروک جدید وجود داشته که مدل AMG C43 نام داشته و از موتور 3.0 لیتری بی توربو شش سیلندر با خروجی 362 اسب بخاری برخوردارست. این موتور در کنار گیربکس 9 سرعته 9G-TRONIC قرار گرفته که با سیستم چرخ عقب محرک همراست. این پیشرانه نیز AMG C43 را قادر می سازد تا 0-100 را طی 4.7 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعت 155 مایل برساعتی دست یابد.

مرسدس C Class کروک جدید تابستان 2016 وارد بازار ایالات متحده می شود.

منبع:Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی