پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

KMC E50A

تجربه راندن برقی ها کرمان موتور ، KMC E50A و KMC E10X در برج میلاد

کرمان موتور چندی قبل از تاکسی های برقی KMC e-Taxi رونمایی کرد و طی مراسمی تعدادی از آنها را تحویل تاکسیرانی تهران داد. این تاکسی ها قرار است بر بستر اپلیکیشن مخصوص تاکسی های برقی به مسافران خدمت رسانی کنند.

javankhodro
پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

روز گذشته کرمان موتور فرصتی را در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار داد تا از نزدیک تجربه راندن دو محصول برقی جدید خود یعنی KMC E50A (همان نسل جدید J7 برقی) و هاچ بک KMC E10X را داشته باشند. البته در حال حاضر J7 فقط به صورت تاکسی وارد ناوگان تاکسیرانی می شود و در آینده قرار است نسخه های عادی برای مشتریان عرضه شود.

KMC E50A

در روزگاری که تعریف ایرانیان از تاکسی ، خودروهای متوسط الحال کم آپشن و بعضا نارحت است، ورود تاکسی های مدرن برقی با آپشن های بیشتر ، تجربه ای تازه به حساب می آید. تجربه ای از جنس تکنولوژی که قرار است این ناوگان را متحول کند.

KMC E50A

کی ام سی E50A از یک موتور با حداکثر توان ۱۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتنمتر بهره می برد. این توان باعث شده تا این تاکسی برقی شتابگیری قابل توجه داشته باشد و 0 تا 100 کیلومتر را تنها در 7.6 ثانیه طی کند. این برای یک تاکسی عالی است. در تست فنی و عبور از مانع های چیده شده در فضای تست، هندلینگ J7 برقی کاملا قابل قبول بود و البته سرنشین عقب نیز در این مانور حس مطلوبی داشت.

KMC E50A

باتری این خودرو با یک بار شارژ امکان پیمایش حدود ۴۰۰ کیلومتر مسافت را دارد. پکیج باتری هم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان ۴۵ دقیقه شارژ آن از ۲۰ به ۸۰ درصد می‌رسد. شارژ کامل آن هم برق خانگی حدود ۱۰ ساعت زمان می‌برد.

کی ام سی E10X هم در این برنامه حاضر بود. هاچ بک کوچک و دوست داشتنی کرمان موتور که کاملا مناسب استفاده در شهرهای شلوغ مثل تهران است. به راحتی جای پارک برای آن پیدا می شود و راندن آن راحت است.

KMC E10X

این هاچ بک کوچک برقی از پیشرانه‌ای با حداکثر توان ۶۰ اسب بخار بهره می‌برد. این خودرو حداکثر می‌تواند ۳۰۲ کیلومتر مسافت پیمایش کند و نهایت سرعت آن ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت است. شارژ سریع کی ام سی E10X در مدت زمان ۴۲ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی