پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

C-HR

تویوتا C-HR از پلتفرم TNGA بهره می برد

شرکت تویوتا در نمایشگاه ژنو 2016 از خودروی کراس اوور C-HR رونمایی کرد، اتومبیلی که برروی پلتفرم TNGA همان پلتفرم پریوس 2016 سوار شده است. پیش از این گزارشات خبر داده بودند، تویوتا قصد داشته C-HR برروی پلتفرم دیگری سوار کند اما حال تصمیم تغییر پیدا کرده و تویوتا به استفاده از TNGA پرداخت. به […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

شرکت تویوتا در نمایشگاه ژنو 2016 از خودروی کراس اوور C-HR رونمایی کرد، اتومبیلی که برروی پلتفرم TNGA همان پلتفرم پریوس 2016 سوار شده است.

پیش از این گزارشات خبر داده بودند، تویوتا قصد داشته C-HR برروی پلتفرم دیگری سوار کند اما حال تصمیم تغییر پیدا کرده و تویوتا به استفاده از TNGA پرداخت.

به لطف پلتفرم TNGA، تویوتا قادرست C-HR به سه گزینه انتقال قدرت و هزینه کمتر تولید به بازار عرضه دارد. متاسفانه تویوتا در زمینه کراس اوورهای کوچک نسبت به رقبا تاخیر داشته و حال می خواهد این تاخیر را جبران کند.

سال 2015 میزان فروش کراس اوورهای ساب کامپکت در ایالات متحده 390 هزار دستگاه بود اما در سال 2014 میزان فروش این دست از اتومبیل ها دو برابر کمتر بوده است.

متاسفانه قیمت C-HR مشخص نشد اما براساس اعلام تویوتا مدل اروپایی دارای موتور 1.8 لیتری هیبریدی و مدل آمریکایی دارای موتور 2.0 لیتریست.

برچسب‌ها : C-HRتویوتاکراس اوور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی