پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوبانگ 2018

افشای تصاویری از مازراتی کوبانگ 2018

شرکت مازراتی به نظر می رسد قصد داشته شاسی بلند جدید اما کوچکتری پس از لوانته معرفی کند. این مدل خودروی کراس اوور کوبانگ بوده که در سال های 2003 و 2011 نمونه مفهومی آن رونمایی شد. براساس تصاویر تازه افشا شده، کوبانگ کامپکت بسیار به لوانته شباهت داشته و به سیستم چهار چرخ محرکی […]

javankhodro
جمعه - ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

شرکت مازراتی به نظر می رسد قصد داشته شاسی بلند جدید اما کوچکتری پس از لوانته معرفی کند. این مدل خودروی کراس اوور کوبانگ بوده که در سال های 2003 و 2011 نمونه مفهومی آن رونمایی شد.

براساس تصاویر تازه افشا شده، کوبانگ کامپکت بسیار به لوانته شباهت داشته و به سیستم چهار چرخ محرکی مجهزست. به گفته گزارشات اخیر مازراتی می خواهد در ابتدا کوبانگ 2018 را با موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری بنزینی و دیزلی در کنار گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به فروش برساند.

کوبانگ مدل پایه 35 هزار یورویی داشته و شامل مدل رده بالایی با نام زینگا که از صندلی هایی با روکش چرمی و سیستم رانندگی نیمه مستقل برخوردارست، می شود.

کوبانگ 2018

جالب توجه اینجاست که مازراتی مدل الکتریکی از کوبانگ را با نام e-Kubang در سال 2019 روانه بازار خواهد کرد. بدیهیست مدل قیمتی بیش از 50 هزار یورو خواهد داشت و گران قیمت است. مدل الکتریکی کوبانگ قادرست محدوده 804 کیلومتری را پوشش داده و خروجی 300 اسب بخاری داشته باشد.

پس از عرضه مدل های مورد اشاره در نهایت یک مدل پرقدرت از کوبانگ با نام Kubang MC Stradale به این اتومبیل خواهد پیوست که به موتور 4.7 لیتری هشت سینلدر 600 اسب بخاری مجهز است. این مدل در کنار گیربکس هفت سرعته و سیستم چرخ عقب محرک قادرست 0 تا 100 را طی 4 ثانیه سپری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بایستی منتظر ماند تا مازراتی جزیئاتی آشکار سازد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی