پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا موهاوی

انتشار تصاویر جاسوسی از کیا موهاوی در آلمان

به تازگی جاسوسان رسانه ای موفق شدند تصاویری از نمونه اولیه خودروی شاسی بلند فول سایز کیا موهاوی یا بورگو در آلمان تهیه کنند. از آنجایی که مدل کاملا استتار شده است اما می توان پیش بینی کرد یک خودرویی شبیه به فیس لیفت اخیرا معرفی شده در کره جنوبی باشد. ما تاکنون شاهد نمونه […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

به تازگی جاسوسان رسانه ای موفق شدند تصاویری از نمونه اولیه خودروی شاسی بلند فول سایز کیا موهاوی یا بورگو در آلمان تهیه کنند.

از آنجایی که مدل کاملا استتار شده است اما می توان پیش بینی کرد یک خودرویی شبیه به فیس لیفت اخیرا معرفی شده در کره جنوبی باشد.

ما تاکنون شاهد نمونه اولیه محصولات متعددی از کیا و هیوندای در آلمان و برخی کشورهای دیگر اروپایی/ آمریکایی بودیم که نشان از حضور پر رنگتر این شرکت ها در اروپا و ایالات متحده دارد.

عکاس تصاویر معتقدست کیا احتمالا چندی از محصولات خود را وارد بازارهای ایالات متحده و اروپا خواهد کرد. از جمله این محصولات می توان به خودروی مفهومی Telluride اخیرا معرفی شده در نمایشگاه آمریکای شمالی اشاره داشت.

اگرچه اطلاعات بسیاری از فیس لیفت موهاوی در دسترس نیست اما گزارشات می گویند مدل از جلو پنجره مشبک تجدیدنظر شده، چراغ های جلوی LED جدید و تریم اضافی کرومی برخوردارست. در فضای داخلی نیز بروزرسانی هایی از جمله یک صفحه نمایش 8 اینچی با سیستم سرگرمی جدید، تریم چوبی باکیفیت و برخی دیگر حاصل شده است.

کیا موهاوی را در کره جنوبی با موتور 3.0 لیتری شش سیلندر با خروجی 260 اسب بخاری همراه کرده است. این مدل در کنار چنین موتوری از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی