پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

ولوو بزودی اتومبیل های خودران را در چین تست می کند

شرکت ولوو برروی اتومبیل های خودرانی مشغول به کار بوده که از فناوریهای جدیدی برخوردارند. حال به تازگی کمپانی اعلام نمود که قصد داشته تعداد بسیاری از اتومبیل های خودرانش را در شهرهای چین مورد آزمایش قرار دهد. این اتومبیل ها شامل 10 خودروی مستقل بوده که در شهرهای مختلف چین حرکت خواهند کرد. هاکان […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

شرکت ولوو برروی اتومبیل های خودرانی مشغول به کار بوده که از فناوریهای جدیدی برخوردارند. حال به تازگی کمپانی اعلام نمود که قصد داشته تعداد بسیاری از اتومبیل های خودرانش را در شهرهای چین مورد آزمایش قرار دهد.

این اتومبیل ها شامل 10 خودروی مستقل بوده که در شهرهای مختلف چین حرکت خواهند کرد. هاکان ساموئلسون مدیرعامل ولوو 7 آوریل طی سمیناری در پکن چین بیان داشت:

رانندگی خودکار می تواند سهم قابل توجهی از ایمنی جاده ها را به خود اختصاص دهد. با ورود زودتر اتومبیل های خودران به جاده ها، بشریت زندگی نجات یافته‌تری خواهد داشت.

وی افزود:

اتومبیل های خودران مزایای متعددی دارند. چرا دولت بایستی برای به کارگیری اتومبیل های خودران سر فرصت اقدام کند. تولیدکنندگان برای عرضه اتومبیل های خودران زودتر از موعد به کمک دولت نیازمندند.

با این حساب باید بزودی شاهد اتومبیل های خودران ولوو در جاده های چین باشیم که می تواند نقش بزرگی در پیشرفت صنعت داشته باشند.

منبع: geeky-gadgets

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی