پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروسازان خارجی_لوگو

قراردادهای خودرو معطل تبادلات بانکی

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو با بیان اینکه اجرایی‌شدن تفاهم نامه ها و قراردادهای خودرو منوط به آغاز تبادلات بانکی است گفت انتقال پول در سطح کلان هنوز امکان پذیر نیست. به نقل از تسنیم ،ساسان قربانی با اشاره به اینکه تاکنون شرکت‌های قطعه ساز و خودروساز مذاکرات متعددی را با شرکت‌های خارجی انجام داده اند اظهار […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو با بیان اینکه اجرایی‌شدن تفاهم نامه ها و قراردادهای خودرو منوط به آغاز تبادلات بانکی است گفت انتقال پول در سطح کلان هنوز امکان پذیر نیست.

به نقل از تسنیم ،ساسان قربانی با اشاره به اینکه تاکنون شرکت‌های قطعه ساز و خودروساز مذاکرات متعددی را با شرکت‌های خارجی انجام داده اند اظهار داشت: بسیاری از این این مذاکرات به توافقات اولیه منجر شده است. اما باید تأکید کنم اجرایی‌شدن این قراردادها و تفاهم نامه ها منوط به آغاز تبادلات بانکی است.

وی با بیان اینکه هنوز در سطح کلان انتقال پول از اروپا به ایران امکان پذیر نیست، افزود: ممکن است به صورت خاص یکی دو شرکت بتوانند از مسیرهای خاص امکان انتقال پول را بوجود آورند اما به صورت کلی فرض کنید از ۵۰۰ شرکت قطعه‌ساز اکثریت در تبادلات بانکی با اروپا مشکل دارند.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو در خصوص اجرای قراردادهای جدید شرکت های خودروسازی داخلی با شرکای خارجی از جمله پژو نیز گفت: امیدوارم ظرف یکی دوماه آینده مشکل تبادلات بانکی حل شود که اگر این موضوع اجرایی نشود قراردادهای جدید نیز امکان عملیاتی شدن نخواهد داشت.

ساخت کارخانه مستقل رنو در ایران؟!

سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی در سایپا

انحصار بازار خودرو توسط ایران خودرو

توافقات کلی ایران خودرو و فیات انجام شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی