پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی مزدا از کراس اوور CX-4

مزدا به تازگی از کراس اوور جدید خود CX-4 در نمایشگاه اتومبیل پکن 2016 رونمایی کرد. این مدل به عنوان یک مدل انحصاری چین بوده، بنابراین نباید انتظار داشت که در خارج از چین عرضه گردد. CX-4 کمی بزرگتر از آنچه که تصور می شد، بوده و دارای چهار رینگ 19 اینچی آلیاژیست. در حقیقت این […]

javankhodro
دوشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

مزدا به تازگی از کراس اوور جدید خود CX-4 در نمایشگاه اتومبیل پکن 2016 رونمایی کرد. این مدل به عنوان یک مدل انحصاری چین بوده، بنابراین نباید انتظار داشت که در خارج از چین عرضه گردد.

CX-4 کمی بزرگتر از آنچه که تصور می شد، بوده و دارای چهار رینگ 19 اینچی آلیاژیست. در حقیقت این مدل براساس CX-5 با ارتفاع 20 سانتی متری و رینگ های 17 اینچیست.

خودروی CX-4 در طراحی به اتومبیل مفهومی Koeru سال گذشته شباهت داشته و در بخش جلو دارای جلوپنجره ذوزنقه ای همراه با چراغ های جلوی LED است. سقف CX-4 اسپرت شکل بوده و از اسپویلر عقبی زیبا در کنار مه شکن های بزرگ کنار اگزوز دوگانه برخوردارست.

در فضای داخلی شاهد طراحی همیشگی مزدا هستیم و می توان سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 7 اینچی و ترمز دستی به جای ترمز الکتریکیCX-5 را مشاهده کرد.

کنسول میانی CX-4 شامل کلیدهای کنترل سیستم سرگرمی، سوئیچ سیستم گرمایش و سرمایشی و برخی کلیدهای دیگر می شود. مزدا موتورهای متعددی برای این مدل در نظر گرفته که از جمله می توان به موتور چهار سیلندر Skyactiv-G دو لیتری با خروجی 158 اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک و سیستم چرخ جلو محرک اشاره داشت. البته نوع چهار چرخ محرکی نیز برای این اتومبیل در نظر گرفته شد که شامل موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر Skyactiv-G با خروجی 192 اسب بخاری می گردد.

منبع: Motor1.com

برچسب‌ها : CX-4مزداکراس اوور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی