پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت

پیش بینی فروش 30 تا 80 هزار شورولت بولت در سال نخست

شرکت شورولت در نزدکی عرضه اتومبیل تمام الکتریکی کوچک خود بولت قرار دارد و تحلیلگران درباره میزان فروش آن دست به پیش بینی هایی زدند. پس از اینکه تسلا مدل 3 معرفی شد، هزاران نفر به پیش خرید آن پرداختند و در این بین جالب است که آیا جنرال موتورز می تواند در فروش بولت […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت شورولت در نزدکی عرضه اتومبیل تمام الکتریکی کوچک خود بولت قرار دارد و تحلیلگران درباره میزان فروش آن دست به پیش بینی هایی زدند. پس از اینکه تسلا مدل 3 معرفی شد، هزاران نفر به پیش خرید آن پرداختند و در این بین جالب است که آیا جنرال موتورز می تواند در فروش بولت موفقیتی چون مدل 3 را بدست آورد.

هر دو اتومبیل الکتریکی محدود 320 کیلومتری را پوشش می دهند، از این رو نباید اختلاف بسیاری با یکدیگر داشته باشند. Karl Brauer تحلیلگر موسسه تحقیقاتی Kelley Blue Book پیش بینی کرده در سال نخست تنها 30 تا 80 هزار دستگاه شورولت بولت فروش خواهد رفت.

شورولت بولت اواخر سال 2016 عرضه می شود و اوایل 2017 نیز به طور گسترده دردسترس قرار خواهد گرفت. اما مدل 3 تسلا در اواخر 2017 یا بهتر بگوییم اوایل 2018 دردسترس مشتریان قرار می گیرد.

برای فردی که به اتومبیل الکتریکی علاقه داشته و می خواهد از پورتلند تا سیاتل بدون توقف حرکت کند، بولت بسیار مناسب خواهد بود. از آنجایی که بولت مصرف سوخت اقتصادی داشته و زودتر از تسلا مدل 3 به فروش می رسد، این ممکن موجب فروش بالا برای بولت شود.

گذشته از این شرکتها، فورد می خواهد اتومبیل الکتریکی با پوشش محدوده 320 کیلومتری را معرفی کند و قطعا بازار رقابت اتومبیل های الکتریکی بسیار داغ خواهد شد.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی