پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفارومئو

انتشار تصاویر جاسوسی از آلفارومئو Stelvio

عکاسان جاسوس ایتالیایی موفق شدند تصاویری جاسوسی از کراس اوور آینده شرکت آلفارومئو موسوم به Stelvio را ثبت کنند. اگرچه در تصاویر خودرو کاملا پوشیده است اما در بخش جلو شباهتی به Giulia دارد. همانطور که گفته شده سخت است بتوان طراحی آن را پیش بینی کرد اما می توان حدس زد Stelvio دارای جلوپنجره مشبک برجسته، چراغ […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

عکاسان جاسوس ایتالیایی موفق شدند تصاویری جاسوسی از کراس اوور آینده شرکت آلفارومئو موسوم به Stelvio را ثبت کنند. اگرچه در تصاویر خودرو کاملا پوشیده است اما در بخش جلو شباهتی به Giulia دارد.

همانطور که گفته شده سخت است بتوان طراحی آن را پیش بینی کرد اما می توان حدس زد Stelvio دارای جلوپنجره مشبک برجسته، چراغ جلو بلند و باریک و هواکش های بزرگ است.

سقف Stelvio شیب کمی داشته و بخش عقب با شیب تندی همراست. در بخش عقب یک سیستم اگزوز دوگانه و چراغ عقب کشیده ای را می توان شاهد بود. شاید آلفارومئو اطلاعات بسیاری ارائه نداد اما گفته می شود بر روی همان پلتفرم Giulia قرار خواهد گرفت.

مدل چرخ عقب محرک احتمالا استاندارد بوده و مدل چهار چرخ محرکی نیز در کارست. در بخش موتور احتمالا سه مدل در نظر گرفته می شود که از جمله می توان به یک مدل 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با خروجی 276 اسب بخاری، یک مدل با عملکرد بالای Quadrifoglio که شامل موتور 2.9 لیتری بی توربو شش سیلندر با خروجی 505 اسب بخاری خواهد شد، اشار داشت.

البته Giulia Quadrifoglio قادر بود 0 تا 100 را طی 3.8 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعت 305 کیلومتر برساعتی دست یابد. انتظار می رود Stelvio اواخر سال جاری طی نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی