پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

F-TYPE5

آشکار شدن جگوار F-TYPE چهار سیلندر در پیست نوربرگرینگ

عکاسان جاسوس رسانه ای موفق شدند تصاویری از جگوار  F-TYPE چهار سیلندر را که در پیست نوربرگرینگ آلمان تحت تست قرار داشت، به ثبت برسانند. تنها تفاوت آن از مدل اصلی یک موتور ضعیف تر با سیستم تک اگزوز است که قدرت کمتری به آن می دهد. عکاسان بیان کردند صدای این اتومبیل در مقایسه با […]

javankhodro
جمعه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

عکاسان جاسوس رسانه ای موفق شدند تصاویری از جگوار  F-TYPE چهار سیلندر را که در پیست نوربرگرینگ آلمان تحت تست قرار داشت، به ثبت برسانند. تنها تفاوت آن از مدل اصلی یک موتور ضعیف تر با سیستم تک اگزوز است که قدرت کمتری به آن می دهد.

عکاسان بیان کردند صدای این اتومبیل در مقایسه با مدل قدرتمندتر متفاوت بود. از دیگر ویژگی های مدل چهار سیلندر می توان به نبود اسپویلر محرک، سپر عقبی مشابه مدل قوی تر، رینگ های آلیاژی با قطر کمتر و سپر جلویی متفاوت با مدل هشت / شش سیلندر با هواکش های بزرگتر اشاره داشت.

مشخص نیست جگوار آیا از موتور 2.0 لیتری توربو 237 اسب بخاری مدل XE در این مدل به کار خواهد گرفت یا خیر، اما احتمال می رود شاهد یک موتور چهار سیلندری با خروجی 300 اسب بخاری در آن باشیم. انتظار داریم جگوار مدل چهار سیلندر F-TYPE را با گیربکس دستی و اتوماتیک راهی بازار کند.

منبع: motortrend.com

برچسب‌ها : F-TYPEجگوارکوپه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی