پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Stelvio

آلفارومئو Stelvio با مدل قدرت بالایی همراست

شرکت آلفارومئو روی شاسی بلندی مشغول به کارست که می تواند رقیبی برای ب ام و X3  و مرسدس بنز GLC باشد. این خودرو انتظار می رود Stelvio نام داشته و در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس سال جاری رونمایی شود. به گزارش Autocar، آلفارومئو قصد داشته Stelvio را به عنوان یک شاسی بلند با عملکرد بالا روانه بازار کند که […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

شرکت آلفارومئو روی شاسی بلندی مشغول به کارست که می تواند رقیبی برای ب ام و X3  و مرسدس بنز GLC باشد. این خودرو انتظار می رود Stelvio نام داشته و در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس سال جاری رونمایی شود. به گزارش Autocar، آلفارومئو قصد داشته Stelvio را به عنوان یک شاسی بلند با عملکرد بالا روانه بازار کند که در کنارش یک مدل استانداردی نیز وجود دارد.

بنابراین باید برچسب Quadrifoglio را روی مدل با عملکرد بالای Stelvio آلفارومئو قرار داد. البته آلفارومئو استراتژی مشابه ای برای سدان Giulia به کار گرفته که احتمالا Stelvio نیز همان راه را پیش خواهد گرفت. Stelvio Quadrifoglio ویژگی هایی مشابه  Giulia Quadrifoglio خواهد داشت و این یعنی یک موتور توربوشارژ توئین توربو 2.9 لیتری شش سیلندر با خروجی 505 اسب بخاری که بی نظیرست.

Autocar پیش بینی می کند موتور Stelvio از گشتاور بیشتر و قدرت کمتری برخوردار باشد. با این حال خودرو رقیبی برای ب ام و X3  و مرسدس بنز GLC خواهد بود و شاید بتواند در این بین موفق نیز باشد. مدل استاندارد Stelvio به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز بوده که توانی 276 اسب بخاری دارد.

این موتور همچنین در مدل پایه یا همان استاندارد Giulia به کار گرفته شد.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی