پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هارلی دیویدسون

موتور سیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون 5 سال دیگر از راه می رسد

هنگامی که نام موتورسیکلت بزرگ و پر سر و صدا به میان می آید قطعا برندی چون هارلی دیویدسون به ذهن خطور خواهد کرد. علاقه مندان به موتورسیکلت بعیدست با این برند مطرح آمریکایی آشنا نباشد زیرا هارلی دیویدسون بیشتر روی موتورسیکلت های بزرگ و پر سر و صدا تمرکز داشته و در این زمینه […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

هنگامی که نام موتورسیکلت بزرگ و پر سر و صدا به میان می آید قطعا برندی چون هارلی دیویدسون به ذهن خطور خواهد کرد. علاقه مندان به موتورسیکلت بعیدست با این برند مطرح آمریکایی آشنا نباشد زیرا هارلی دیویدسون بیشتر روی موتورسیکلت های بزرگ و پر سر و صدا تمرکز داشته و در این زمینه مشهورست.

حال به نظر می رسد این کمپانی آمریکایی برنامه جدیدی در سر داشته که خبر از ورود محصولی متفاوت نسبت به محصولات دیگر آن می دهد. Sean Cummings از مدیران این برند در مصاحبه ای با مجله Milwaukee Business به عرضه موتورسیکلت الکتریکی در 5 سال آینده اشاره داشت.

البته در گذشته هارلی دیویدسون یک محصول الکتریکی به نام Livewire project را رونمایی کردند که به نظر می رسد محصول الکتریکی آنها شباهتی به این مدل داشته باشد. موتورسیکلت Livewire project قادر بود در حالت الکتریکی 80 کیلومتر را پوشش دهد.

به گفته Cummings مدل آینده دو برابر این مسافت را طی خواهد کرد و طراحی جدیدی خواهد داشت. با این حال بایستی منتظر ماند تا هارلی دیویدسون اطلاعات بیشتر و کلی دردسترس قرار دهد تا بتوان پیش بینی هایی درباره این موتورسیکلت داشت.

منبع:ubergizmo.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی