پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Vanquish Zagato

رونمایی استون مارتین از سوپراسپرت Vanquish Zagato

شرکت استون مارتین در ماه می از مدل مفهومی خودروی Vanquish Zagato رونمایی کرد و حال با معرفی نسخه تولیدی تایید کرد این سوپراسپرت در خط تولید استون مارتین به تعداد بیشتری ساخته خواهد شد. این کمپانی قصد داشته تنها 99 دستگاه از Vanquish Zagato تولید کرده و نمونه مفهومی طی رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este پرده برداری […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۵

شرکت استون مارتین در ماه می از مدل مفهومی خودروی Vanquish Zagato رونمایی کرد و حال با معرفی نسخه تولیدی تایید کرد این سوپراسپرت در خط تولید استون مارتین به تعداد بیشتری ساخته خواهد شد. این کمپانی قصد داشته تنها 99 دستگاه از Vanquish Zagato تولید کرده و نمونه مفهومی طی رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este پرده برداری شد.

Vanquish Zagato را باید یکی از قدرتمندترین اتومبیل های شرکت بریتانیایی دانست. خودرویی که از ساختار همیشگی استون برخوردار بوده و در قسمتی طراحی Zagato را به نمایش می گذارد. در بخش پیشرانه یک موتور 6.0 لیتری 12 سیلندر به این اتومبیل افزوده شد که خروجی 600 اسب بخاری دارد.

به گفته استون مارتین Vanquish Zagato می تواند طی 3.5 ثانیه از 0 به 100 برسد. بنابراین می توان نبوغ طراحی Zagato را در قدرت بالای Vanquish Zagato تماشا کرد و شاهد عملکرد بی نظیر کنار همراه با طراحی فوق العاده بود. از مشخصات ظاهری آن می توان به چراغ مه شکن LED دایره ای، ساختاری شبیه به DB11، جلو پنجره فیبرکربنی، سیستم اگزوز چهارگانه و برخی دیگر اشاره داشت.

گفتنیست Vanquish Zagato شامل سیستم تعلیق اسپرت یا همان GT شده تا با پیشرانه پرقدرت بتواند عملکردی فوق العاده ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت استون مارتین مراجعه کنید.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی