پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش برف در تهران

توصیه های شهرداری تهران به شهروندان در شرایط بارندگی

با توجه به برودت هوای پایتخت، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از عموم رانندگان خواست تا تدابیر موردنیاز برای رانندگی در فصل سرد سال را مورد توجه قراردهند. به نقل از مهر، در این اطلاعیه با اشاره به این که بخش قابل توجهی از خودروهای شخصی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵

با توجه به برودت هوای پایتخت، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از عموم رانندگان خواست تا تدابیر موردنیاز برای رانندگی در فصل سرد سال را مورد توجه قراردهند.

به نقل از مهر، در این اطلاعیه با اشاره به این که بخش قابل توجهی از خودروهای شخصی به ویژه خودروهای فرسوده مجهز به ملزومات زمستانه نبوده و به همین دلیل، شاهد توقف بسیاری از خودروهای شخصی در سطح شهر به خصوص در معابر بزرگراهی شمال تهران بودیم، از رانندگان تهرانی درخواست شده تا اقداماتی را به این منظور انجام دهد.

در اطلاعیه مذکور 3 موضوع زیر مورد تأکید قرار گرفته است:

1- قبل از حرکت به اطلاعات ارائه شده از طریق رسانه ها به ویژه صدای شهر رادیو تهران ( موج اف ام ردیف 94) توجه شده و خودروها هنگام بارش و ابری بودن هوا با چراغ روشن حرکت کنند.

2- از مواردی همچون بازبینی سیستم گرمایش، لوله های سیستم گردش آب، ضد یخ، برف پاک کن، ترموستات (زمستانی) و لاستیک یخ شکن، چراغ خودرو و چراغ راهنمایی و سلامت کارکرد آنها اطمینان کامل حاصل شود.

3- با توجه به لغزندگی جاده ها و معابر هنگام بارش برف و باران و بعد از آن کاهش و اصطحکاک تایر خودرو با سطح معبر به حداقل میزان ممکن، ضمن حفظ آرامش در رانندگی و حرکت با سرعت مطمئن، دنده ها به نحوی که خودرو با سرعت یکسان  حرکت کند، تعویض شده و از ترمز شدید که باعث افزایش خودرو می شود، اجتناب شود.

ترافیک سنگین و یخبندان معابر، ارمغان بارش برف برای تهرانی ها

بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان آذر ماه 95

غاز طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تهران

تشدید محدودیت‌های ترافیکی با افزایش آلودگی هوا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی