پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات رسانی ویژه ایساکو در تعطیلات عید فطر

تقدير رئيس ايدرو از اطلاع رساني ايساكو

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران – ايدرو- فعاليت ها و اطلاع رساني مناسب توسط شركت ايساكو در جهت آگاهي دادن به مردم در مورد استفاده از قطعات يدكي اصلي در خودرو را قابل تقدير دانست. منصور معظمي، در نامه اي كه براي مهندس هاشم […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۵

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران – ايدرو- فعاليت ها و اطلاع رساني مناسب توسط شركت ايساكو در جهت آگاهي دادن به مردم در مورد استفاده از قطعات يدكي اصلي در خودرو را قابل تقدير دانست.

منصور معظمي، در نامه اي كه براي مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ارسال كرده، آورده است: «فعاليت ها و اطلاع رساني مناسب توسط شركت ايساكو در جهت آگاهي دادن به مردم در مورد استفاده از قطعات يدكي اصلي در خودرو و مشتريان آن گروه صنعتي فعاليتي قابل تقدير است».

وي در ادامه اظهار اميدواري كرده كه اين اقدامات به صورت هدفمند و علمي گسترش پيدا كند.

گفتني است، شبكه خدمات پس از فروش گروه صنعتي ايران خودرو با توان نزديك به 800 نمايندگي فعال در سراسر كشور، خدمات لازم را به خودروها و مشتريان اين گروه صنعتي ارائه مي كند.

شركت ايساكو در بيش از يكسال اخير اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مشتريان در جهت استفاده از قطعات يدكي اصلي را به عنوان يكي از محورهاي اصلي فعاليت خود در دستور كار قرار داده است.

اثر تمدید تحریم‌ها بر قرارداد جدید پژو با ایران

ایران خودرو همپای کاروان اربعین حسینی

پیش فروش دانگ فنگ H30 کراس (آذر95)+بررسی کامل H30 کراس

اعلام شرایط پیش فروش پژو 207 جدید+قیمت قطعی (آذر 95)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی