پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Top_Gear_تاپ گیر

رد پیشنهاد 4 میلیون پوندی توسط هموند و می

همانطور که میدانید تاپ گیر یکی محبوب ترین برنامه های خودرو است که تا کنون تولید شده است چندی پیش جرمی کلارکسون (مجری اول) این برنامه با تهیه کننده مشکلی پیدا کرد و بی بی سی از ادامه همکاری با وی منصرف شد و به همین دلیل مجری دوم و سوم هم از ادامه همکاری سرباز […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

همانطور که میدانید تاپ گیر یکی محبوب ترین برنامه های خودرو است که تا کنون تولید شده است چندی پیش جرمی کلارکسون (مجری اول) این برنامه با تهیه کننده مشکلی پیدا کرد و بی بی سی از ادامه همکاری با وی منصرف شد و به همین دلیل مجری دوم و سوم هم از ادامه همکاری سرباز زدند. بر اساس گزارش تازه از انگلستان، ادعا شده که بی‌بی‌سی برای یک قرارداد دوساله به هاموند و می پیشنهاد ۴ میلیون پوندی داده است. بااین‌حال، آن‌ها اعلام کردند که بدون جرمی کلارکسون حاضر به بازگشت نخواهند بود.

دریکی از شایعات ادعاشده که هاموند، می و کلارکسون درحال امضای یک قرارداد بزرگ با شبکه آمریکایی Netflix برای یک برنامه جدید به نام “House of Cars” هستند و ممکن است این پیشنهاد 4 میلیون پوندی به همین دلیل باشد زیرا از دست دادن یک برنامه بسیار موفق آن هم به دلیل بوجود آمدن مشکل با یک مجری برای یک تولید کننده شکستی بزرگ محسوب میشود.

جیمز می و ریچارد هموند

جیمز می و ریچارد هموند

اگرچه این سه مجری با رسانه‌های مختلف، ازجمله ITV گفتگو داشته‌اند، اما گفته می‌شود در حال حاضر Netflix گزینه موردعلاقه آن‌ها است. آنها همگی در مورد آینده برنامه جدیدشان بسیار هیجان‌زده‌اند. این برنامه می‌تواند مبتکرانه و فوق‌العاده سودآور باشد.

هفته گذشته ریچارد هاموند و جیمز می برای ساخت دو قسمت باقی‌مانده فصل ۲۲ تاپ گیر بر سر صحنه استودیو بی‌بی‌سی رفتند و قرار است این دو قسمت تا هفته آینده آماده شود.
تیزر آخرین اپیزود تاپ گیر با حضور کلارکسون نیز منتشر شده است.

بااین‌حال، طرفداران تاپ گیر برای دیدن فصل جدید باید تا سال آینده صبر کنند. بی‌بی‌سی متوجه خواهد شد انتخاب جایگزین برای این سه مجری موفق کلارکسون، می و هاموند بسیار دشوار است. امیدوارم برنامه جدید آن‌ها هرچه زودتر ساخته شود.

برچسب‌ها : تاپ گیرتخت گاز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی