پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ix35 هیوندای

هیوندای ix35 جدید مخصوص بازار چین

در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 از هیوندای ix35 جدید رونمایی شد. کراس اووری که جایگزین مدل قدیمی تر خواهد شد که اکنون در چین به فروش می رسد. هیوندای ix35 جدید نسخه‌ای کاملا به روز شده مخصوص بازار چین است. نسل جدید هیوندای ix35 دارای طول 4435 میلی متر، عرض 1850 میلی متر، ارتفاع 1670 […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 از هیوندای ix35 جدید رونمایی شد. کراس اووری که جایگزین مدل قدیمی تر خواهد شد که اکنون در چین به فروش می رسد.

هیوندای ix35 جدید نسخه‌ای کاملا به روز شده مخصوص بازار چین است. نسل جدید هیوندای ix35 دارای طول 4435 میلی متر، عرض 1850 میلی متر، ارتفاع 1670 میلی متر و فاصله بین دو محور 2640 میلی متر است. این مدل بازطراحی شده 15 میلی متر کشیده تر، 30 میلی متر عریض تر و 20 میلی متر بلندتر از مدل نسل قبلی خود است اما فاصله بین دو محور آن بی تغییر باقی مانده است.

هیوندای ix35جدید دارای ظاهری کامل تر و پیچیده تر از مدل کنونی آن است و از جدیدترین عناصر طراحی نمادین این خودروساز از جمله جلوپنجره آبشاری بهره می برد اما ابعادش آن را از هیوندای توسان جدید متمایز می کنند. این خودروساز هنوز کابین ix35 جدید را معرفی نکرده است.

هیوندای نسل جدید ix35 را با موتور 1.4 لیتری T-GDI بنزینی و 2.0 لیتری بنزینی عرضه خواهد کرد. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته خواهد بود.

لازم به ذکر نسخه جدید عرضه شده در بازار ایران توسان نام دارد و کد ix35 از آن حذف شده و این طور که به نظر می‌رسد، نسل جدید ix35 تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

قیمت خودروهای وارداتی کیا و هیوندای پیش از ترخیص از گمرک

پیش فروش رسمی هیوندای الانترا جدید +قیمت رسمی

فروش هیوندای سوناتا LF با اقساط ۳۶ ماهه

بلوغ هیوندای با النترا جدید

نبرد سدان‌های کره‌ای – کیا اپتیما بخریم یا هیوندای سوناتا؟

مقایسه‌ای میان هیوندای سانتافه و نیسان ایکس تریل

جگوار اف-پیس برنده جایزه بهترین طراحی و بهترین خودرو سال 2017

DS پیشتاز فناوری خودران در گروه پژو-سیتروئن

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی