پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمبولانس

توسعه ناوگان آمبولانس کشور با قرارداد تولید 200 آمبولانس

سروش دیزل مبنا در راستای توسعه ناوگان آمبولانس کشور و در همکاری با وزارت بهداشت، قرارداد تولید ۲۰۰ دستگاه آمبولانس را به امضا رساند. شرکت سروش دیزل مبنا، نماینده انحصاری کامیونت و مینی‌بوس هیوندای در ایران در مشارکت با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قرارداد ساخت 200 دستگاه آمبولانس را بر اساس ون هیوندای […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۶

سروش دیزل مبنا در راستای توسعه ناوگان آمبولانس کشور و در همکاری با وزارت بهداشت، قرارداد تولید ۲۰۰ دستگاه آمبولانس را به امضا رساند.

شرکت سروش دیزل مبنا، نماینده انحصاری کامیونت و مینی‌بوس هیوندای در ایران در مشارکت با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قرارداد ساخت 200 دستگاه آمبولانس را بر اساس ون هیوندای منعقد کرد.

شرکت سروش دیزل مبنا، نماینده انحصاری کامیونت و مینی‌بوس هیوندای در ایران با شروع فعالیت حرفه‌ای از سال 94 پا به عرصه تولید گذاشت. این مجموعه از مدیران و پرسنل باسابقه خودروهای تجاری و کار بهره می‌برد که با اتکا به این پتانسیل قوی و نیروی کار باتجربه، توانست طی دو سال گذشته شرایط تولید محصولات خود را به‌گونه‌ای پیش ببرد که به یکی از شرکت‌های موفق در امر فروش کامیونت و مینی‌بوس تبدیل شود به‌گونه‌ای که سال گذشته توانست عنوان نخست تولید مینی‌بوس را از آن خود کند.

این مجموعه با پشتوانه مدیریتی بالا توانسته در ابتدای سال جدید قرارداد همکاری برای تولید 2000 دستگاه آمبولانس مورد نیاز وزارت بهداشت و درمان با شرکت‌های معتبر آمبولانس ساز به امضا برساند که این 200 دستگاه آمبولانس در مرحله اول تولید و تحویل خواهد شد و در مراحل بعدی به این تعداد افزوده خواهد شد.کل قرارداد تولید آمبولانس 800 دستگاه است که به‌صورت مرحله‌ای قرار به تولید آن‌ها گذاشته شده است.

محصولات سروش دیزل مبنا

این شرکت پشتیبانی فنی و تولیدی هیوندای موتورز کره جنوبی را در اختیار دارد. همچنین در زمینه خدمات پس از فروش نیز ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش در کل کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین قطعات یدکی و ارائه خدمات گارانتی و وارانتی به مشتریان از جمله اقدامات مهم در جهت جلب رضایت مشتریان در این شرکت است.

در کنار تامین نیاز بازار داخلی، یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در شرکت سروش دیزل بحث صادرات است که به گفته مدیرعامل شرکت تا پایان سال  500 دستگاه  کامیونت و مینی‌بوس به کشور عراق صادر می‌شود و بعد از آن نیز صادرات به دیگر کشورها در دستور کار قرار دارد.

شرکت سروش دیزل مبنا در سال 13944 با انعقاد قرارداد انحصاری با شرکت هیوندایی موتورز کره جنوبی برای تولید سه محصول کامیونت HD65، HD78 و مینی‌بوس H350 با مدیریت افراد متخصص و باتجربه در زمینه تولید خودروهای اروپایی و آسیای شرقی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان فعالیت خود را آغاز و توانسته برای این سه محصول بازار فروش خوبی رقم بزند.

منبع: عصر خودرو

امداد هوایی اورژانس توسعه پیدا می کند

تامین 800 دستگاه آمبولانس توسط ایران خودرو دیزل

آژیر آمبولانس ها چه زمانی به صدا در می‌آید؟

مونتاژ آمبولانس در منطقه آزاد اروند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی