پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید وزیر ورزش از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد (6)

بازدید وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد

آقای مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد تهران بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو، مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه خودرو و موتورسیکت های کلاسیک در برج میلاد تهران بازدید کرد. در این بازدید محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی و […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶

آقای مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو، مسعود سطانی فر وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه خودرو و موتورسیکت های کلاسیک در برج میلاد تهران بازدید کرد. در این بازدید محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی و تنی چند از مسئولین فدراسیون و هیئت تهران نیز او را همراهی می کردند.

 سلطانی فر با حوصله بسیار در مورد یک به یک خودروها و موتورسیکلت های حاضر در نمایشگاه از متخصصین این حوزه کسب اطلاع کرد. وی در انتهای بازدید نیم ساعته از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد طی کفت و گویی کوتاه به سوالات خبرنگار جوان خودرو پاسخ داد.

 

بازدید وزیر ورزش از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد

وی در خصوص پلاک های تاریخی خودروهای کلاسیک و آنتیک گفت: اشکالاتی که در این طرح وجود داشته باعث شده این طرح برای اصلاح به هیئت دولت بازگردد. با این حال اگر مشکلی باشد می توان از طریق فدراسیون مربوطه به ما ارجاء شود تا پیگیری کنیم.

وزیر ورزش در خصوص تردد موتورسیکلت های سنگین (حجم موتور بالا) و مشکلاتی که پیش روی استفاده کنندگان از این موتورسیکلت ها وجود دارد نیز به جوان خودرو گفت: موضوع منع تردد موتورسیکلت های پر حجم تصمیمی است که در ارگان های امنیتی کشور گرفته شده و طبیعتا آنها نیز باید در این خصوص نظر بدهند.

 وی ادامه داد: ما در این مورد 2 رویکرد داریم. اول تردد آزادانه موتورسیکلت های پرحجم است که آزادی آنها در حوزه اختیارات وزارت ورزش نیست. اما مورد دوم موتورسیکلت های پر حجم ورزشی هستند که منطقا جای انها در پیست است و ما از هر نوع فعالیت ورزشی در این حوزه پشتیبانی می کنیم و موتورسیکلت های ورزشی در پیست ها نیز مورد حمایت ما هستند.

 

بازدید وزیر ورزش از نمایشگاه خودروهای کلاسیک برج میلاد

مسعود سلطانی فر در پایان این گفت و گوی کوتاه در خصوص نقش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: فدراسیون باید نقش حمایتی، برنامه ریزی و هدایت را داشته باشد و کارهای غیر از این باید به بخش خصوصی واگذار شود. من چون قبلا در سازمان میراث فرهنگی فعالیت داشتم کمی با فضای این فدراسیون و در کل حوزه خودروهای ورزشی آشنا هستم و می دانم اشتیاق زیادی در جامعه برای حضور در این ورزش وجود دارد. مشخصا باید به سمتی حرکت کنیم که بخش تصدیگری به بخش خصوصی واگذار شود.

 

پلاک تاریخی در پیچ خواستن یا نخواستن

لامبورگینی و معرفی Miura SV کلاسیک بازسازی شده

برگزرای تور خودروهای کلاسیک کرج-نمک آبرود

پیوستن کمیته کلاسیک ایران به کمیته جهانی

بررسی فنی نسل دوم ب ام و سری 5

پیرهای جوان در جاده های ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی