پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 5

قیمت جدید ب ام و های ۲۰۱۷ در بازار ایران (مهر ۹۶)

پرشیا خودرو در سال ۹۶ حضور قدرتمندی در بازار خودروهای پرمیوم دارد و در همین راستا تنوع سبد محصولاتش روز به روز در حال افزایش است. لیست قیمت محصولات روز ب ام و در ایران منتشر شده که در ادامه لیست آن را مشاهده می‌کنید. پایگاه خبری جوان خودرو گزارش می‌کند: همان طور که در […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۶

پرشیا خودرو در سال ۹۶ حضور قدرتمندی در بازار خودروهای پرمیوم دارد و در همین راستا تنوع سبد محصولاتش روز به روز در حال افزایش است. لیست قیمت محصولات روز ب ام و در ایران منتشر شده که در ادامه لیست آن را مشاهده می‌کنید.

پایگاه خبری جوان خودرو گزارش می‌کند:

همان طور که در مصاحبه با کارشناسان خودرو در اواخر سال گذشته مشخص شد، سال ۹۶، سال خودروهای پرمیوم در بازار خودرو کشور است. برندهای عرضه کننده خودروهای لوکس حسابی به تکاپو افتاده و در حال کامل کردن سبد محصولات خود هستند. آرین موتور پویا به عنوان نماینده برند لاکچری DS در ایران، هر سال یک سورپرایز جدید برای بازار ایران دارد و ایرتویا نیز استراتژی عرضه محصولات روز تویوتا و لکسوس را درست بلافاصله پس از عرضه جهانی آن ها دنبال می کند. در این میان عملکرد پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و نیز قابل توجه است.

به لطف استراتژی جدید ب ام و و عرضه پیشرانه کم حجم ۲ لیتری که به توربوشارژ مجهز شده و بازدهی بالایی دارد، نسل جدید محصولات ب ام و با قوانین گمرکی ایران مبنی بر ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی همخوانی دارند و پرشیا خودرو نیز این فرصت را مغتنم شمرده و روز به روز تنوع سبد محصولات ب ام و در ایران را بیشتر می‌کند.

از سدان های جدید ب ام و در ایران می‌توان به سری۷ و سری۵ اشاره کرد که هر ۲ در تیپ‌های مختلف در بازار خودرو کشور عرضه شده اند. شاسی بلندهای ب ام و نیز تنوع مناسبی در بازار ایران دارند و در این میان نکته جالب اینجاست که X1 جدید با یکی از قوی ترین پیشرانه ها به ایران آمده است. همه اینها در حالی است که حضور مرسدس بنز به عنوان رقیب سنتی ب ام و، در ایران کمرنگ شده و همین تیراژ محدود واردات باعث شده تا طرفداران ۲ آتشه مرسدس نیز از ترس کمبود لوازم و قطعات جانبی، قید این خودروها را بزنند. همین موضوع باعث شده تا میدان برای ب ام و در ایران حسابی باز شده و نمایشی مقتدرانه در بازار ایران داشته باشد.

لیست قیمت جدید محصولات ب ام و توسط نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران (پرشیا خودرو) ویژه مهرماه 96 منتشر شده است. البته محصولات پرشیا خودرو در حال حاضر به خودروهای داخل این لیست محدود نمی شود و از سایر ب ام و های جدید عرضه شده توسط این شرکت می توان به سری ۱ هاچ بک، سری کوپه و کانورتیبل و سری ۲ اکتیو تورر اشاره کرد.

لیست قیمت محصولات ب ام و در ایران – مهر 96:

لیست قیمت خودروهای 2017 ب ام و

فلفل تند و تیز ب ام و با ۴ چرخ متحرک!/بررسی ب ام و سری 3 جدید

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

ب ام و های دم بریده!/ نگاهی به هاچ بک های جدید ب ام و در بازار ایران

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

افتتاح نمایندگی شماره 22 پرشیا خودرو

بازگشایی نمایندگی شماره ۳ پرشیا خودرو

پرشیا خودرو از قهرمان جدید سری 5 پرده برداشت

ب ام و سری 3 جدید 2 دیفرانسیل در راه ایران

پنجه در پنجه! مقایسه ب ام و سری ۲ و پورشه باکستر

جدال شاسی بلندهای اسپرت

شاخ به شاخ DS6 و ب ام و X1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی