پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه خودرو

بخشودگی جرائم دیرکرد رانندگی به مناسبت هفته نیرو انتظامی

به مناسبت هفته نیرو انتظامی از دیروز شنبه کسانی که دیرکرد جرائم رانندگی داشته مبلغ آنها به حالت اول بازگشته و میتوانند به پرداخت آن اقدام کنند. رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی که تاکنون برای رانندگان متخلف دو برابر شده است مورد بخشودگی قرار […]

امیر
یکشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

به مناسبت هفته نیرو انتظامی از دیروز شنبه کسانی که دیرکرد جرائم رانندگی داشته مبلغ آنها به حالت اول بازگشته و میتوانند به پرداخت آن اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی که تاکنون برای رانندگان متخلف دو برابر شده است مورد بخشودگی قرار گرفته است.

رحیم آقامحمدیان در همایش ترافیک و حمل و نقل درون شهری در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اردبیل اظهار کرد: رانندگان تا آخر آذرماه فرصت دارند رقم خلافی خود را پرداخت کنند تا از دو برابر شدن رقم جرایم آنها جلوگیری شود .

وی به فعالیت واحدهای مختلف خدماتی راهور نظیر شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجرائیات و رفع توقیف خودروها اشاره کرد و گفت: همه این واحدها در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی موظف شدند دو ساعت زمان ارائه خدمات خود را افزایش دهند .

رئیس پلیس راهور استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: لازمه زندگی شهری امروز احترام به حقوق شهروندی و نظم و انضباط اجتماعی است که ملموس ترین این امر را ما در توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی مشاهده می کنیم .

آقامحمدیان ادامه داد: چنانچه این مقررات رعایت نشود نوعی نابسامانی و به هم ریختگی اجتماعی شکل می گیرد که در استان اردبیل نیز در چند سال اخیر شرایط و وضعیت عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و ضوابط ترافیکی مطلوب تر شده است .

وی تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های مرتبط را در ارتقای آگاهی مردم در حفظ این قوانین و مقررات یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیش از 28 دستگاه دخیل در حوزه ترافیک دست به دست هم داده اند تا وضعیت ترافیکی در استان اردبیل بهبود یابد و کار با سهولت بیشتر در این حوزه به پیش برود .

رئیس پلیس راهور استان اردبیل به کاهش چشمگیر آمار تصادفات درون شهری اشاره کرد و افزود: در 6 ماهه امسال ما در مجموع در کلیه وسایط نقلیه درون شهری با 31 درصد کاهش تلفات روبرو هستیم.

آقامحمدیان تصریح کرد: همچنان بیشترین مرگ و میرها در تصادفات درون شهری عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت هستند که ما با آموزش ها و راه اندازی پل های عابر پیاده سعی مان بر این است تا این آمار را تقلیل دهیم.

جریمه 1.5 میلیونی در یک ماه به دلیل عدم داشتن معاینه فنی

روزانه 50 هزار تومان جریمه به دلیل نداشتن معاینه فنی

جریمه هرگونه شعرنویسی روی خودرو

جریمه مسدود کردن خیابان به دلیل تصادف خسارتی

جریمه عجیب عبور از چراغ قرمز در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی