پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو مگان 2017

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره 8/ حضور مستقل خودروسازان خارجی در مهمترین رویداد خودرویی ایران

دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران ششم تا دهم آذر ماه امسال میزبان شرکت های واردکننده و تولید کننده خودرو خواهد بود. تعدادی از شرکت های خودروساز خارجی امسال به صورت مستقل و در غرفه جداگانه از شرکای ایرانیشان در نمایشگاه حضور دارند. این یکی از مهمترین مواردی است که این دوره نمایشگاه خودرو تهران را […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران ششم تا دهم آذر ماه امسال میزبان شرکت های واردکننده و تولید کننده خودرو خواهد بود. تعدادی از شرکت های خودروساز خارجی امسال به صورت مستقل و در غرفه جداگانه از شرکای ایرانیشان در نمایشگاه حضور دارند. این یکی از مهمترین مواردی است که این دوره نمایشگاه خودرو تهران را نسبت به سال گذشته متمایز کند.

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در حالی برگزار می‌شود که خودروسازان چینی قصد دارند حضوری پررنگ از خود به نمایش بگذارند. چرا که امسال تعدادی از این شرکت ها به صورت مستقل در سالن‌های مجزا حضور دارند.

آنچه بیش از هر چیز در این دوره نمایشگاه تهران جلب توجه می‌کند، جدا شدن برخی شرکت‌های زیر مجموعه از شرکت همکار در ایران است. به گونه‌ای که همراه با «کارمانیا» یا «BYD»، «سوبارو» و «هیوندای» نیز خودنمایی می‌کنند.

«سوبارو»، شرکت محبوب ژاپنی‌ها که چندسال اخیر حضور پررنگی در واردات خودرو نداشته، امسال نه تنها در نمایشگاه خودرو تهران حضور دارد، بله به نظر می‌رسد قصد دارد محصولات جدید خود را رونمایی کند.

«کارمانیا» و «هیوندای» دو همسایه دیوار به دیوار «سوبارو» در نمایشگاه تهران برای رقابت و معرفی محصولات خود حضور خواهند داشت. اما در طرفی دیگر از این سالن، شرکت خودروسازی مدیران، محصولات «چری» و «ام وی ام» را در یک غرفه مجزا معرفی می‌کند.

در نمایشگاه امسال، فولکس واگن همراه گروه صنعتی اسکانیا حضور دارد و  آسان موتور و اطلس خودرو نیز محصولات روز هیوندای و کیا را به نمایش می گذارند.

گروه خودروسازی بهمن با دو برند FAW و مزدا در یک غرفه حضور دارند. این درحالی است که «چانگان» از جمله شرکت های همکار سایپا ، امسال از غرفه سایپا جدا شده و در کنار دو شرکت تایوانی و کره ای حضور دارد که البته خود شرکت «سایپا» نیز در این سالن حضور دارد. و خبرها حاکی از حضور شرکت سایپا-سیتروئن است که قصد دارد محصولات پسابرجامی اش را به نمایش بگذارد.  همچنین «ایران خودرو» نیز بعد از غیب در چندین نمایشگاه در نمایشگاه تهران حاضر خواهد شد.

شرکت «بایک» که پیش از این با «دیار خودرو» در نمایشگاه‌ها حضور داشت، این بار به تنهایی و در یک غرفه مجزا حضور دارد، همچنین غرفه شرکت «هایما» نیز که پیش از این با ایران خودرو خودنمایی می‌کرد، امسال درست روبروی «بایک» به چشم می‌خورد.

یکی دیگر از نقاط جالب این نمایشگاه، حضور انحصاری و مستقل «ولوو» است، در حالی که این خودروساز سوئدی هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد، اما تصمیم گرفته به صورت مستقل در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران شرکت کند.

«عظیم خودرو» نیز با محصولات فوتون در این نمایشگاه حضور داشته و شرکت خودروسازی هایما که همکار ایران خودرو محسوب می شود نیز حضوری مستقل خواهد داشت. همچنین در جانمایی نمایشگاه امسال، روبروی غرفه عظیم خودرو شرکت های خودروسازی رامک خودرو با سورپرایزهایی از بومی سازی 2 محصول اخیر خود در دومین نمایشگاه بین المللی خودر تهران حضور دارند.

«بوگوارد» و «خودروسازان بم» نیز از دیگر شرکت کنندگان نمایشگاه خودرو تهران خواهند بود. «رنو» نیز در نمایشگاه امسال همانند سال گذشته، حضور پررنگی خواهد داشت و حضورش کاملا منطبق بر استانداردهای اروپایی این برند خواهد.

با جوان خودرو در جریان آخرین اخبار و اطلاعات دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قرار بگیرید.

 

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۷/شهر آفتاب میزبان ستاره‌های مرسدس بنز

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 6/ جنس نمایشگاه جور شد ((قطعی شدن حضور 48 برند معتبر))

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۵/ آیا بورگوارد BX7 مهمان شهر آفتاب می‌شود؟

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 4/حداقلی های پارسال، پر سر و صداهای امسال

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۳/ جزییات برگزاری دوره جدید در حاشیه رونمایی از پوستر نمایشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 2/ رونمایی از پوستر نمایشگاه در مراسمی ویژه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 1/انتظار برای پاییز خودرویی در آفتاب

مهمترین اخبار نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال 95:

غرفه ایرتویا ، پربازدیدترین غرفه نمایشگاه خودرو تهران

استقبال بي نظير از غرفه DS Automobiles در نمایشگاه تهران

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

پای ایران خودرو و سایپا هم به نمایشگاه خودرو تهران باز شد

هجوم لشگر هیبریدی ها به نمایشگاه خودرو تهران

برپایی نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی