پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو کرمان

حضور پرقدرت گروه کارمانیا در نمایشگاه خودرو کرمان

شرکت خودروسازی کارمانیا برای سومین سال در موطن خود به پیشواز نمایشگاه خودروی کرمان رفت و با حضور پرقدرت خود رخی به دیگر خودروسازان در این نمایشگاه نشان داد که به شرح ذیل اعلام می شود. نمایشگاه بین المللی جنوبشرق واقع در شمال غربی شهر کرمان و در مجاورت بزرگراه آیت ا.. هاشمی رفسنجانی  و […]

امیر
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۶

شرکت خودروسازی کارمانیا برای سومین سال در موطن خود به پیشواز نمایشگاه خودروی کرمان رفت و با حضور پرقدرت خود رخی به دیگر خودروسازان در این نمایشگاه نشان داد که به شرح ذیل اعلام می شود.

نمایشگاه بین المللی جنوبشرق واقع در شمال غربی شهر کرمان و در مجاورت بزرگراه آیت ا.. هاشمی رفسنجانی  و ضلع شمالی شهرک صنعتی شماره 2 کرمان احداث گردیده است.

غرفه خودروسازی کارمانیا در مساحتی بالغ بر 600 متر مربع و با حفظ آخرین استانداردهای نمایشگاه های بین المللی و کمپانی BYD طراحی و اجرا گردید.

در این نمایشگاه پس از نمایشگاه تهران، خودروی BYD S7 در کنار BYD F3 و نیز خودروی محبوب این کمپانی یعنی BYD S6 حضور داشته و شرایط پیش فروش نقدی و با زمان تحویل فوری و نیز مشارکت در فروش برای دو خودروی نخست نیز آغاز گردید.

کارمانیا در نمایشگاه کرمان

کارمانیا در نمایشگاه کرمان

در کنار خودروهای نمایش داده شده یک دستگاه خودروی BYD S6 با بدنه برش خورده جهت به نمایش گذاشتن استحکام شاسی و قسمت های مقاوم سازی شده این خودرو نیز در غرفه خودروسازی کارمانیا حضور داشت تا بازدید کنندگان از چگونگی این فرآیند و نیز دلایل قاطع بر کسب عنوان اولین خودروی شاسی بلند چین که موفق به کسب 5 ستاره ایمنی گشته است، آگاه شوند.

مانند سال های گذشته غرفه خودروسازی کارمانیا با بازدید روز افزون مردمان خونگرم و بامحبت کرمانی مواجه گردید  که یکی از نکات جالب توجه این نمایشگاه حضور مشتریان قدیمی خودروسازی کارمانیا جهت بازدید و خرید محصولات جدید این شرکت بود که این مطلب مهر تاییدی بر کیفیت و استانداردهای کمپانی بی وای دی و خودروسازی کارمانیا در عرضه کلیه محصولات خود می باشد.

فروش نقدی و اقساطی محصولات کارمانیا (ویژه نمایشگاه خودرو کرمان)

گسترش خط تولید خودروهای برقی بی وای دی /مراکش پایگاه ساخت خودرو برقی و باتری می شود

بی وای دی تانگ 2018 به بازار می آید/ فرزند درشت هیکل بی وای دی با لباس جدید

بررسی فنی بی وای دی E6 در آلوده ترین روزهای هوای تهران

خودروسازی کارمانیا ، نایب قهرمان خدمات پس از فروش (مصاحبه)

رضایت مشتریان از فروش و خدمات خودروسازی کارمانیا

اتوبوس های تمام برقی BYD در کشور ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی