پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور سیکلت vins

موتور سیکلت Vins Duecinquanta اعجوبه موتورهای فوق سبک

موتور سیکلت Vins Duecinquanta یا 250، استانداردهای جدیدی برای موتورسیکلت‎های خیابانی فوق‌سبک تعریف می‎کند که در زیر مورد بررسی قرار می دهیم. وزن بدون بار این مدل، تنها 95 کیلوگرم است. برای رسیدن به چنین وزنی یا بهتر است بگوئیم بی‎وزنی، وینز دست به دامان یک شاسی یک تکه، بدنه و همین‎طور ریزه‎کاری‎ها و تزئینات […]

امیر
یکشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۶

موتور سیکلت Vins Duecinquanta یا 250، استانداردهای جدیدی برای موتورسیکلت‎های خیابانی فوق‌سبک تعریف می‎کند که در زیر مورد بررسی قرار می دهیم.

وزن بدون بار این مدل، تنها 95 کیلوگرم است. برای رسیدن به چنین وزنی یا بهتر است بگوئیم بی‎وزنی، وینز دست به دامان یک شاسی یک تکه، بدنه و همین‎طور ریزه‎کاری‎ها و تزئینات از جنس فیبرکربن شده است. دوشاخه نیز از فیبرکربن ساخته شده است.

موتورسیکلت Vins Duecinquanta

موتورسیکلت Vins Duecinquanta

موتور دوزمانه خورجینی با زاویه 90 درجه این مدل به سیستم تزریق سوخت الکترونیکی مجهز شده است. هم‌چنین سعی شده تا موتور با استانداردهای آلایندگی اروپا هماهنگ باشد و بتوان از آن در خیابان و جاده استفاد کرد. بیشینه سرعت این مدل 200 کیلومتربرساعت اعلام شده است. بنابراین موتورسواران باید حسابی کلاه‌شان را هنگام سواری با آن بچسبند. نمونه Competizione از این مدل نیز 85 کیلوگرم وزن و 240 کیلومتر بر ساعت بیشینه سرعت دارد. قیمت هر 2 نمونه به ترتیب 40 هزار یورو (47780) و 50 هزار یورو (59720) است.

نویسنده : پیمان نامجو

تولید موتور سیکلت برقی ایرانی در سایپا از سال 98

بررسی موتور سیکلت آپاچی در بازار ایران

مقایسه گروهی موتور سیکلت CB1300 و B King

موتور سیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون 5 سال دیگر از راه می رسد

مجوز واردات موتور سیکلت برقی چینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی