پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس و لکسوس rx

تویوتا در سال 2017 بیش از 1.5 میلیون خودرو الکتریکی فروخت

کمپانی تویوتا به عنوان پرچمدار تولید و عرضه خودروهای پاک از جمله خودروهای برقی و هیبرید شناخته می شود. تویوتا در سال 2015 چالش محیط زیست 2050 را مطرح کرد. در این چالش برنامه و هدف های بلند مدتی جهت کاهش محیط زیست و انتشار گازهای آلاینده درنظر گرفته شده است. این در حالی است که […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

کمپانی تویوتا به عنوان پرچمدار تولید و عرضه خودروهای پاک از جمله خودروهای برقی و هیبرید شناخته می شود. تویوتا در سال 2015 چالش محیط زیست 2050 را مطرح کرد. در این چالش برنامه و هدف های بلند مدتی جهت کاهش محیط زیست و انتشار گازهای آلاینده درنظر گرفته شده است. این در حالی است که تویوتا در جدیدترین گزارش سالانه آمار خیره کننده ای از فروش خودروهای الکتریکی منتشر کرده است و با این آمار فروش توانسته پیش از سال 2020 به هدف گذاری خود برسد.

تویوتا در جدیدترین آمار فروش منتشر شده خود توانست زودتر از پیش بینی ها به میزان فروش مورد نظر دست پیدا کند. خودروهای الکتریکی که به عنوان وسایل نقلیه دوست دار محیط زیست شناخته می شوند با استقبال خوبی همراه شده اند و بسیاری از شرکت های خودروسازی دنیا در حال تحقیق و توسعه این سری از محصولات می باشند.

تویوتا در جدیدترین گزارش سالانه آمار خیره کننده ای از فروش خودروهای الکتریکی منتشر کرده است. تویوتا با فروش ۱.۵۲میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در سال ۲۰۱۷ علاوه بر تثبیت جایگاه خود بین دیگر رقبا توانست قبل از رسیدن به سال ۲۰۲۰ (سالی که تویوتا فروش ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی را هدفگذاری کرده بود) این تعداد خودرو را بفروش برساند. این میزان فروش نسبت به سال ۲۰۱۶ نیز با رشد ۸ درصدی همراه بوده است که استقبال بالا از خودروهای الکتریکی در بین مردم را نشان می دهد. در مجموع نیز پرفروش ترین خودروی الکتریکی تویوتا، پریوس با ۳ میلیون ۹۸۴.۶ هزار دستگاه و پرفروش ترین خودروی برند لکسوس، RX400h و RX450h به میزان ۳۹۱.۶ هزار دستگاه بوده است.

تویوتا تاکنون توانسته بیش از ۱۱.۴۷میلیون دستگاه از انواع خودروهای الکتریکی را در سراسر دنیا بفروش رساند که این میزان فروش باعث کاهش انتشار بیش از ۹۰ میلیون تن گاز CO2 شده است. ضمن آنکه تویوتا درنظر دارد تا سال ۲۰۲۰ تولید عمده خودروهای تمام الکتریکی را در دیگر کشورها شروع کند. چین اولین کشوری است که تویوتا برنامه بلند مدتی برای تولید این خودروها در آن درنظر گرفته است و بعد این کشور نوبت هند، ژاپن، آمریکا و قاره اروپا خواهد رسید.

عنوان پرفروش ترین شاسی بلند دنیا به تویوتا RAV4 رسید

تویوتا پریوس بر بام رضایت مشتریان

نسخه ویژه تویوتا هایلوکس به مناسبت تولد 50 سالگی

معرفی محبوب ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 + بررسی کامل تویوتا RAV4

خودروهای هیبرید در پیچ و خم تصمیم گیری

رونمایی تویوتا از نسل جدید سیستم های خودران

افزایش فروش تویوتا در سال 2017/ تویوتا در سکوی سوم خودروسازان بزرگ جهان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی